طرح جدید نمایندگان مجلس یازدهم برای مقابله با آمریکا

 حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس امروز (سه‌شنبه 25 شهریور) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: آمریکایی‌ها علیرغم اینکه از برجام خارج شده‌اند اما مدعی هستند که می‌توانند ذیل قطعنامه 2231 مکانیسم ماشه را فعال کنند.

وی افزود:‌آمریکایی‌ها در 30 مرداد درخواست فعال شدن مکانیسم ماشه را داده‌اند و بنا بر تفسیری که آنها دارند تا 30 شهریور شورای امنیت باید قطعنامه‌ای را صادر کند که اگر این قطعنامه تعلیق شده باشد به واسطه 2231 برمی‌گردد.

نماینده مردم مشهد در مجلس با تأکید بر اینکه اروپایی‌ها در ماجرای فعال کردن مکانیسم ماشه بازی منافقانه‌های را صورت می‌دهند گفت: سیاست‌های اعلامی و اعمالی اروپایی‌ها با هم متفاوت است.

پژمان‌فر خطاب به هیأت رئیسه و نمایندگان پارلمان تصریح کرد: باید مجلس در ارتباط بازی پلیس خوب و بد اروپایی‌ها دقت بیشتری صورت دهد و اینگونه نباشد که ما به واسطه این بازی اروپایی‌ها بر علیه ما  صورت داده‌اند کاری نکنیم و دچار تحریم‌های جدیدی شویم.

وی خبر داد: مجلس در همین خصوص یک طرح سه فوریتی آماده کرده است تا ما در ارتباط با این موضوع اقدام مناسب درباره شیطنت پاس‌کاری اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها صورت دهیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس  در خصوص گرانی‌ها و وضعیت اقتصادی جامعه نیز گفت:‌ متولی ولنگاری بازار کیست؟ وزارت صمت، تعزیرات یا مجلس است؟‌

وی تأکید کرد: ولنگاری بازار مردم را آزار می‌دهد و قیمت‌ها روزانه چند بار تغییر می‌کند مردم در تهیه یک لقمه نان خود مانده‌اند چه کسی باید جواب این را بدهد.