نقطه صفر مرزی میزبان جهاد گران بسیجی
استان سیستان و بلوچستان از استان های محروم کشور است که همواره با کمبودها و مشکلاتی روبرو است که وجود این کمبودها بسیاری از اهالی این مناطق را با دشواری روبرو کرده است. 
یکی از کمبود هایی که این روز ها بیشتر خود را نشان می دهد افزایش آمار بی سوادی به دلیل نبود مدرسه در مناطق محروم است بسیاری از خانواده ها به دلیل فاصله زیاد مدارس با محل زندگی مانع تحصیل فرزندان خود می شوند.
در سال های اخیر اردوهای جهادی دانشجویی به منظور سازندگی و محرومیت‏‌زدایی در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان باعث رفع بسیاری از محرومیت ها در این نقطه کشور شده است و گامی بسیار مهم در رفع محرومیت از این مناطق محسوب می‏‌شود.
همزمان با آغاز سال تحویل جهادگران بسیجی سیستان وبلوچستان جهت رفع بی سوادی کمر همت بسته و راهی مناطق صفر مرزی شدند تا لبخند را میهمان کودکان علی آبادی کنند.
مدرسه 2 کلاسه عیدی بسیجیان به دانش آموزان علی آبادی

مجتبی خدادادی مسئول گروه جهادی سرداران شهید خدری در این خصوص به خبرنگار عصرهامون گفت: 25 تن از بسیجیان گروه جهادی سرداران شهید خدری و شهید معروفی با حضور در شهرستان میرجاوه روستای چاه رحمان علی آباد اقدام به ساخت مدرسه 2 کلاسه ای جهت کم کردن مسافت 50 کیلومتری دانش آموزان این منطقه به روستاهای مجاور شدند.

وی ادامه داد: این گروه برنامه های خود را از 27 اسفند ماه آغاز کرده و تا 20 فرودین ماه مدرسه آماده تحویل می باشد.

خدادادی هدف از این اقدام را زنده نگه داشتن فرمان امام خمینی (ره) خواند و تصریح کرد: با توجه به تاکید حضرت آقا در شعار سال با عنوان اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل و شعارهای جهادی ایشان در سال های اخیر با تمام نیرو جهت زمین نماندن فرمان ایشان راهی مناطق محروم استان شدیم.