سارقان نوزاد تازه متولد شده چابهاری دستگیرشدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سارق نوزاد تازه متولد شده در بیمارستان امام علی(ع) چابهار با تلاش ماموران انتظامی، امنیتی و قضایی به همراه همدستانش در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

دکتر ابراهیم جنگی زهی افزود: شامگاه 26 خرداد زنی ناشناس پس از ربودن نوزاد تازه متولد شده در زایشگاه بیمارستان امام علی(ع) چابهار با همدستی چند مرد به وسیله خودرو از محل متواری شده است.

وی گفت: پس از بررسی های لازم از طریق دوربین های مداربسته و نزدیکان مادر نوزاد مشخص شد این زن سارق با شگردهای خاصی با همراهان بیمار ارتباط دوستی برقرار کرده و حدود هشت ساعت با آنان در داخل بیمارستان حضور داشته و به گفت وگو مشغول بوده و در فرصتی مناسب آبمیوه های آغشته به داروی خواب آور را به آنان خورانده است.

وی ادامه داد: وقتی زن بیمار قرار بود مرخص شود، پرستار از همراهان بیمار خواست تا نوزاد را تحویل بگیرند که در همین حال زن سارق خود را به عنوان همراه بیمار معرفی کرده و پس از تحویل نوزاد از ساختمان بیمارستان خارج و با خودرویی که از قبل منتظر وی بوده از محل متواری شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: پلاک خودروی یادشده از طریق دوربین های مداربسته شناسایی و با هماهنگی و دستور دادستانی و نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی محل اسکان سارق شناسایی و شنبه شب در کمتر از 24 ساعت به همراه نوزاد و همدستانش دستگیر شد.

وی از اعضای شورای تامین شهرستان چابهار قدردانی کرد.