دستگیری ۶ تن از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان زابل

سرهنگ غلامرضا نجابت گفت: اعضای شرکت بادران گستر که از مدت ها قبل در شهرستان زابل اقدام به توزیع و فروش مواد بهداشتی و دارویی می کردند پس از تحقیقات گسترده جهت شناسایی و اثبات تخلف دستگیر تا با انهدام این شرکت از بروز تخلفات بیشتر جلوگیری شود.

 

نجابت افزود: متهمان اصلی پرونده با ظاهرسازی اقدام به جلب اعتماد مردم کرده اند که پس از بازرسی از محل و دستگیری ۶ تن از اعضای اصلی باند، تعدادی جزوه و لوح فشرده آموزشی و همچنین یک عدد لب تاپ کشف و ضبط شد و در نهایت این شرکت پلمپ شد.

 

وی با عنوان اینکه، مردم از اعتماد به شرکت های هرمی خودداری کنند و قبل از جذب حتما از مجوزدار بودن آن ها اطمینان یابند ادامه داد: متاسفانه در طی سال های اخیر شاهد انهدام شرکت های هرمی بسیاری در کشور بودیم که در این راستا سرشاخه های آن با وعده های پوچ اقدام به کلاهبرداری بیشماری از مردم کرده اند بنابراین مردم باید هوشیاری و دقت بیشتری داشته باشند تا در چنگال کلاهبرداران گرفتار نشوند.

 

فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه، نیروی انتظامی شهرستان زابل از هیچ گونه تخلفی چشم پوشی نکرده و با متخلفان برخورد قانونی می کند تصریح کرد: آنچه در این بین مسلم است عدم هوشیاری و عدم تحقیق توسط مردم در خصوص این شرکت ها سبب افزایش این گونه شرکت ها می شود چرا که این افراد با ظاهری فریبنده و جذاب اقدام به این گونه کلاهبرداری ها می کنند.