ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مردم سیستان و بلوچستان توسط بسیج حقوقدانان

رضا لکزایی  اظهار داشت: اعضای بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان در طول هفته بسیج در مساجد و دادگستری‌ها به مردم استان مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌کنند.

وی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در سازمان حقوقدانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هفته بسیج از روز یکشنبه، 30 آبان‌ماه آغاز می‌شود، عنوان کرد: کارگاه آموزشی "توانمندسازی پژوهشی" ویژه اعضای بسیج حقوقدانان استان در دومین روز از هفته بسیج در سالن "شهید بهشتی" دادگستری‌کل استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه، دوم آذرماه در کانون بسیج حقوقدانان شهرستان زابل برگزار می‌شود.

وی گفت: نشست اعضای عادی و فعال بسیج حقودانان سیستان و بلوچستان و تقدیر از بسیجیان فعال این قشر در چهارمین روز هفته بسیج، در کانون بسیج حقوقدانان زابل برگزار می‌شود.

لکزایی افزود: همچنین بازدید اعضای بسیج حقوقدانان استان از زندان باز و زندان مرکزی زابل در ساعت 12 همان روز در انجام می‌شود.

مسئول بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان از دیدار اعضای بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان با دادستان زابل در پنجمین روز از هفته بسیج خبر داد و افزود: این دیدار در محل دادگستری عمومی و انقلاب شهرستان زابل انجام می‌شود.

وی گفت: غبارروبی مزار شهدای شهرستان زهک، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه حقوقدانان در بحث ادله و اثبات دعوا، برگزاری جلسه دبیران انجمن علمی و معرفتی در هفته بسیج و دیدار با امام جمعه زهک از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان استان در هفته بسیج است.