خریدگندم و جو درسپیدان از مرز 21 هزار تُن گذشت

به نقل از مارگون،علی بشارتی مسئول تعاون روستایی سپیدان در گفتگو باخبرنگار مارگون اظهار داشت :این مرکز تا نیمه اول تیرماه  سال جاری بیش از چهارده هزار وپانصدتن گندم وبیش از هفت هزار تن جو از کشاورزان خریداری کرده که با توجه به ادامه روند برداشت گندم پیش بینی می شود این مقدار در روزهای آینده روند روبه رشد داشته باشد.

وی ادامه داد: عملیات خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان شهرستان سپیدان از تاریخ 4 خردادماه سال جاری توسط شبکه تعاونی روستایی شهرستان در قالب چندین مرکز خرید آغاز گردیده و تا نیمه اول تیرماه  بالغ بر بیست ویک هزار تن محصول گندم وجواز کشاورزان سپیدانی تحویل گردید.

مدیر تعاون روستایی شهرستان سپیدان اظهار داشت:در سال جاری به دلیل عملکرد بالای محصول جو ، شهرستان همزمان با خرید این محصول ،عملیات خرید گندم کشاورزان نیز توسط شبکه تعاونی روستایی آغاز گردیده و خوشبختانه بررسی ها نشان دهنده عملکرد بالای گندم امسال بوده که تعاون روستایی ،در راستایی ارایه خدمات بیشتر به کشاورزان ،پیگیر افزایش ظرفیت ذخیره سازی و اخذ مجوزهای حمل از مراکز خرید با هماهنگی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان می باشد.

به گفته وی، از آنجا که محصول جو در سال 95 برای نخستین بار توسط شرکت های تعاونی روستایی خریداری می شود، نمی توان آمار مقایسه ای خرید این محصول نسبت به سال 94 را ارائه کرد.

مدیر تعاون روستایی  شهرستان سپیدان بیان کرد: امسال نیز پیش بینی می شود تا پایان شهریور 95 شاهد خرید گندم از کشاورزان شهرستان سپیدان باشیم.