گلباران حرم مطهر امامین عسکریین (ع) در سامرا

اسکندر قاسمی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت: 5 هزار شاخه گل طبیعی نفیس به حرم مطهر امامین عسکریین (ع) در سامرا همزمان با شب ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع) اهدا شد.

قاسمی افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس براساس برنامه‌ های هرساله برای بار پنجم با همت مردم شهر شیراز، گل‌آرایی حرم مطهر حضرت امام هادی (ع)، حضرت امام حسن عسکری(ع)، حضرت نرگس خاتون (س) مادر گرامی حضرت صاحب الزمان (عج) و حضرت حکیمه خاتون خواهر بزرگوار امام هادی (ع) را در برنامه خود قرار داده است.

وی ادامه داد: 5 هزار شاخه گل مورد استفاده شامل گل های لیلیوم، آنتریوم، رز هلندی و ایرانی، گل داوودی و نوع خوشه ‌ای آن و هم چنین گل میخک و گلایل و انوع برگ های تزئینی است که تماما از بازار ایران خریداری و در این حرکت ماندگار استفاده می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با اشاره به این موضوع که تمامی هزینه‌ های این کار ماندگار را مردم شیراز از نذورات خود پرداخت می‌ کنند، تصریح کرد: مردم ولایت دوست شیراز با این کار و ایفای نقش موثر در امر بازسازی، نوسازی و توسعه آن حرم‌ها بارها ارادت خاص و ویژه خود را به این خاندان مکرم و مطهر نشان داده اند.