هشدار درمورد دستمزد بالای بازیگران/ اگر سینما نباشد شما هم نیستید!

مسعود ردایی تهیه کننده سینما درباره بالارفتن هر روزه دستمزد بازیگران آن هم در شرایطی که سینما درگیر کرونا شده است و مشکلات عدیده‌ای که دارد ،گفت: افزایش دستمزد‌ها یک مقدار غیر طبیعی است و شاید فکر می‌کنند با بالارفتن رقم ارز، باید دستمزدشان را بالا ببرند. در صورتی که سینمای کنونی ما به صورت طبیعی جلو نمی‌رود، مخاطب بسیار اندکی دارد و هزینه هایش باز نمی‌گردد. پس در چنین شرایطی چطور باید برای تولید یک فیلم چند برابر دستمزد داد؟ آن هم به  عده‌ای که خودشان را هنرمند می‌دانند، ولی در روزی که باید مددکار سینما باشند و کمک کنند تا سینما از شرایط کرونایی نجات پیدا کند، در حال ضربه زدن هستند و شاید این ضربه به متلاشی شدن سینما هم ختم شود.

وی افزود: متاسفانه شرایط کنونی سینما به افراد یا ارگان‌هایی که سرمایه گذاری عجیب غریب دارند و شاید از منابع غیرقانونی و غیر شرعی هزینه می‌کنند به شدت وابسته شده است که این به هیچ وجه درست نیست. من اصلا نمی‌گویم که تهیه کننده ها، کارگردان ها، خانه سینما و هر نهاد مربوط، فکری به حال این افراد بکنند زیرا  خودشان باید وجدان داشته باشند و کلاه خود را قاضی کنند که آیا در این وضعیت باید دست هنر، سینما و تولید را بگیرند یا ضربه‌ای به صنعتی که الان نیمه جان به کار خود ادامه می‌دهد، بزنند؟

ردایی در پایان عنوان کرد: بازیگران با دستمزد بالا افرادی با تجربه با سوابق خوب هستند پس باید در چنین وضعیتی کمک کننده باشند و مطمئن باشند که هر کمکی انجام دهند، حتما در جا‌های مختلف باز پس داده خواهد شد و در شرایط بهتری و بیشتری برای بخش بازیگری خود قرار خواهند گرفت. این عزیزان قطعا می‌دانند اگر سینما نباشد آن‌ها هم نیستند.