مدت ارسال آثار به جشنواره وقفه تمدید شد

مجموعه نمایشنامه های نو در پنج دفتر در انتشارات نودا منتشر شد.

در این مجموعه که آثاری از خلیل اسماعیلی، جواد تولمی، مسلم آئینی، فرزین فرجی، نگین صادقی پور، شیرین صبور، پریسا عباس زاده، لاله گلرخ عربانی، و تهمینه کاویانپور را در بر می گیرد، سعی شده موضوعات و مسایل روز و مهم جامعه با نگاهی نو و ساختاری متفاوت به نگارش درآید.

*مدت ارسال آثار به جشنواره وقفه تمدید شد

زمان فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره مجازی تئاتر وقفه تمدید شد.

به دلیل مشکلات پیش آمده و همچنین اعلام قرنطینه سراسری و درخواست جمعی از دانشجویان ، زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تمدید شد. بدین ترتیب مهلت قبلی ارسال آثار که تا یکم آبان ماه ۱۳۹۹ بود، تا پایان روز ۱۶ آبان ماه سال جاری تمدید شد.

به زودی کادر دبیرخانه و اعضای هیأت داوران معرفی شده و برنامه‌ی زمانی جدید جشنواره متعاقباً به اطلاع خواهد رسید. همچنین از متقاضیان و ثبت‌نام‌شدگان عزیز به دلیل تغییرات پیش آمده و تغییر زمانی جشنواره عذرخواهی می‌کنیم و اعلام می‌داریم که دبیرخانه جشنواره با توجه به مشکلات اخیر سعی در برگزاری هر چه بهتر جشنواره خواهد داشت.

لطفاً متن فراخوان جشنواره را مطالعه کرده و در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی جشنواره در صفحات اینستاگرام، تلگرام و آدرس ایمیل جشنواره با ما در ارتباط باشید.

لازم به یادآوری است که ترجیح دبیرخانه برای ثبت‌نام و ارسال آثار به سایت جشنواره از طریق نشانی vaghfeh.soore.ac.ir است و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از طریق صفحه تلگرام جشنواره به آدرس vaghfehfestival نیز ثبت‌نام کنید.