آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «دشمنان»

علی درخشنده کارگردان فیلم سینمایی «دشمنان»، درباره آخرین وضعیت اکران این اثر، گفت: پروانه نمایش این فیلم صادر شده است. این فیلم در تدوین به نسبت نسخه‌ای که در جشنواره فجر بود، چند دقیقه‌ کوتاه تر شد. «دشمنان» اکنون ۹۳ دقیقه است.

وی افزود: الان که سینما‌ها تعطیل است؛ اما پس از بازگشایی برای اکران عمومی و پس از آن اکران آنلاین «دشمنان» برنامه ریزی خواهیم کرد.

فیلم سینمایی « دشمنان » اولین فیلم سینمایی علی درخشنده به تهیه کنندگی مجید برزگر و نویسندگی بردیا یادگاری است که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

علی درخشنده پیش از این به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز در تعداد زیادی از فیلم‌ها حضور داشت و ساخت فیلم‌های کوتاهی همچون «آماس»، «محاق»، «به همین سادگی» و «صبور باش» را در کارنامه خود دارد.

رویا افشار بازیگر سینما و تئاتر ایفاگر نقش اصلی فیلم دشمنان است و از دیگر بازیگران آن می‌توان به ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند اشاره کرد.

در این فیلم بهروز بادروج به عنوان مدیر فیلمبرداری، لیلا نقدی پری طراح صحنه و لباس، زهره صمدی طراح چهره پردازی، وحید رضویان صدابردار، میلاد موحدی آهنگساز، عماد خدابخش تدوینگر، جواد گنجی دستیار اول کارگردان، حمید قاسمی برنامه‌ریز، حمید جانی پور عکاس، امیر اسکندری مدیر تولید و مهدی برزگر حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «شیوا گفت: همه‌اش احساس می‌کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت‌ها بهمون نگاه می‌کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره».