«معجزه بزرگ» کارگردان هالیوودی در سال 2021

 فیلم سینمایی « معجزه بزرگ » به کارگردانی کن کواپیکس اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از هفته گذشته آغاز کرده و تاکنون توانسته با فروش بیست میلیون دلاری در رتبه دوم جدول فروش جهانی بایستد. 

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «معجزه بزرگ» آمده است: معجزه بزرگ؛ فیلمی درام به کارگردانی کن کواپیس و با بازی درو بریمور و جان کرازینسکی است. دو کارگر در قطب جنوب متوجه می شوند که سه نهنگ در حفره ای بزرگ، اما بسته گیر افتاده اند.

کن کواپیس یکی از کارگردان باسابقه سینمای هالیوود است که این بار اثری متفاوت را نسبت به آثار گذشته خود خلق کرده است. تخصص وی بیشتر ساخت فیلم‌های کمدی موقعیت است.

جان کرازینسکی، درو بریمور، کریستن بل، استیون روت، درموت مالرونی، مایکل گاستون، تیم بلیک نلسون، گرگوری جبارا، کتی بیکر و راب ریگل بازیگرانی هستند که در فیلم «معجزه بزرگ» به ایفای نقش پرداخته اند.​

جان کرازینسکی نقش اصلی این فیلم را ایفا می کند، از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به کینزی، دختران رؤیایی، جواز ازدواج، تعطیلات، دان جان، پیچیده‌است، معجزه بزرگ، سرزمین موعود، دیترویت، کلاه چرمی‌ها، یک مکان ساکت، یک مکان ساکت: بخش دوم و مجموعهٔ تلویزیونی اداره اشاره کرد.

وی همچنین کارگردانی فیلم یک مکان ساکت و یک مکان ساکت: بخش دوم را نیز بر عهده داشته‌است.