تعریف و تمجید نماینده مجلس از سریال «دادستان» ده نمکی/ عکس

نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی درباره سریال « دادستان » که از شبکه سه سیما در حال پخش است و تاثیرات این دست آثار بر مخاطب، گفت: ما در جامعه امروز احتیاج داریم به بخشی از واقعیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی که در جامعه وجود دارد و متاسفانه این دست آسیب‌ها، آسیب.‌های عمیقی به پیکره اجتماع همچنین روح و روان جامعه وارد می‌کند، از جمله فساد در حوزه اقتصادی و... بپردازیم.

وی ادامه داد: برای جامعه اهمیت دارد که به ریشه‌های این موضوعات و تاثیراتی که در جامعه می‌گذارد، پرداخته شود و کسانی که به این موضوع توجه دارند و در قالب تولید برنامه‌های نمایشی (سینمایی و سریال) آگاهی بینندگان را ارتقاء می‌دهند مسئولیت بسیار مهمی دارند و کار بسیار ارزنده‌ای انجام می‌دهند.

پژمانفر: «دادستان» سریال خوبی است که به معضلات جامعه منصفانه نگاه می‌کند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: در حوزه تولید محتوا برخی از جریانات به سمتی می‌روند که مسائل بسیار پیش پا افتاده که کم اهمیت هم هستند را مطرح می‌کنند که باعث نمایش سیاه‌نمایی در جامعه می‌شوند و اسم آن را روشنگری و روایت واقعیت‌های اجتماعی می‌گذارند، اما سریال «دادستان» از آن دست سریال‌های خوبی است که به بخشی از واقعیت‌های جامعه به دید منصفانه می‌پردازد و آسیب‌هایی که وجود دارد و خطراتی که جامعه ما را تهدید می‌کند را واکاوی می‌کند.

پژمانفر: «دادستان» سریال خوبی است که به معضلات جامعه منصفانه نگاه می‌کند

پژمانفر گفت: این سریال ها ذهن بینندگان را با این مشکلات و آسیب‌ها آشنا می‌کند و در جهت اصلاح جامعه تلاش می‌کند که آرزوی توفیقی روز افزون برای این عزیزان داریم. امیدواریم در این مسیر ثابت‌قدم باشند و روز به روز موفق‌تر عمل کنند.