زمان اکران «تک تیرانداز» مشخص شد؟

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما، درباره ارائه فیلم سینمایی « تک تیرانداز » برای اکران نوروزی، گفت: «تک تیرانداز» را برای اکران نوروزی ارائه نمی‌دهیم؛ یکسری مقدمات برای اکران آن لازم است که قطعاً زمان می‌برد و به اکران نوروز نمی‌رسد. طرفی فعلاً شرایط اکران با توجه به وضعیت کرونایی کشور مناسب نیست.

او با اشاره به زمان احتمالی اکران این اثر اظهار کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که اگر شرایط اکران در سال آینده (بخصوص وضعیت کرونا) بهتر شود، اواخر شهریور و همزمان با هفته دفاع مقدس «تک تیرانداز» را اکران کنیم.

اصغری درباره تغییر فیلم و تدوین دوباره آن برای اکران عمومی بیان کرد: قطعاً تغییرات جزئی در فیلم خواهیم داشت؛ چون با عجله و یک ماه قبل از جشنواره فیلمبرداری آن تمام شد. برخی بازخورد‌ها در جشنواره فیلم فجر، باعث می‌شود که تغییراتی در فیلم «تک تیرانداز» اعمال شود.

فیلم سینمایی «تک‌ تیرانداز» کاری از انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح است. در این اثر کامبیز دیرباز نقش شهید عبدالرسول زرین بزرگ‌ترین تک‌تیرانداز جنگ‌های معاصر را ایفا می‌کند. امیررضا دلاوری، علیرضا کمالی و انوش معظمی هم دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«تک‌تیرانداز» فیلمی قهرمان محور است و برشی کوتاه از حضور حماسی بهترین تک‌تیرانداز دوران دفاع مقدس را در قالب یک داستان اکشن روایت می‌کند.