بازیگر نقش داوود در سریال گاندو+عکس

علی افشار بازیگر نقش داوود در سریال گاندو متولد اردیبهشت ۱۳۷۵ در تهران,بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است، علی افشار پسر جواد افشار کارگردان معروف سینما و کارگردان سریال گاندو است.

بیوگرافی علی افشار بازیگر گاندو

علی افشار یک خواهر به نام ناهید دارد که او نیز در عرصه بازیگری فعالیت دارد و سریال گاندو ۲ با نام لوتی ساخته شده و مشخص نیست که علی افشار نیز در این فصل حضور دارد یا نه.

سوابق بازیگری علی افشار

بازیگر نقش داوود در گاندو تاکنون در چند کار پدرش به همراه خواهرش ناهید حضور داشته و به تازگی نیز در سریال گاندو به کارگردانی پدرش در نقش داود بازی کرده است.

علی افشار بازیگر نقش داوود در گاندو

از جمله فیلم ها و سریال هایی که بازی کرده میتوان به سریال کیمیا در نقش امین  و فیلم  گل یا پوچ و اروند ساخته‌ی آذربایجان راهی که جشنواره‌ی فیلم فجر نیز حضور داشت و همچنین سریال روزهای زیبا و فیلم رایزن عشق به کارگردانی جواد افشار در کنار مرحوم حسن جوهرچی و لعیا زنگنه و .. اشاره کرد.

داستان سریال گاندو یک مجموعه امنیتی است و فیلمنامه آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوس‌های داخل و خارج از ایران است و همچنین به موضوع آقازاده‌ها نیز اشاره‌های می‌کند. در مجموعه گاندو تمامی اسامی افراد و اشخاص حقیقی در آن عوض شده‌است. به‌طور مثال بخشی در سریال در ارتباط با جیسون رضاییان است که ایران رضائیان را به همراه همسرش (یگانه صالحی) در ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ به اتهام جاسوسی از طرف سیا دستگیر کرد که در این مجموعه با نام مایکل هاشمیان شناخته می‌شود.

پیام دهکردی (مایکل هاشمیان – خبرنگار دورگه ایرانی آمریکایی و جاسوس), فرهاد قائمیان (ساعد بهرامی), علیرام نورایی (فرهاد حقی (مهران عربی), کمند امیرسلیمانی (مهتا سلطان‌آبادی), لیلا اوتادی (فهیمی – مأمور امنیتی) ,سارا خوئینی‌ها (مرجان شرفی), پندار اکبری (سعید شهریاری), مجید نوروزی (رسول), عرفان ابراهیمی (امیر بهادری), سوگل طهماسبی (عطیه زن محمد و کارمند وزارت امور خارجه), کامبیز دیرباز (محسن), ناره گریگوریان (فرزانه ناصری یا همان یگانه صالحی – نامزد مایکل و خواهرزاده آیدین), آیدا جعفری (مأمور امنیتی), حمید متقی (علی) و … اشاره کرد.