محمد شیری کرونا گرفت + فیلم

طی روز های روز گذشته خبر ابتلای پیام دهکردی را منتشر کردیم که در جریان تصویربرداری سریال تلویزیونی اتفاق افتاد و ویدئوی محمد شیری بازیگر سینما و تلویزیون که حالِ خوبی نداشت قدری نگران‌کننده به نظر می‌رسد. او می‌گوید: "متأسفانه با تمام احتیاط‌ هایی که کردم متوجه شدم کرونا گرفتم. خواهش می‌کنم مواظب خودتان باشید". 

برخی از صفحات بازیگران و دوستانِ نزدیک به محمد شیری با بازنشر این ویدئو از مردم و دوستداران هنر سینما، تئاتر و تلویزیون خواسته‌اند که برای سلامتی همه مردم خصوصاً محمد شیری بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون دعا کنند. 

محمد شیری را مخاطبین بیشتر با سریال‌های مهران مدیری به یاد می‌آورند. او این روزها کمتر از گذشته کار می‌کند؛ چرا که اعتقاد دارد یا پولش را نمی‌دهند یا قصه را عوض می‌کنند و از برخورد برخی از تهیه‌کنندگان دلخور است.  یکی از نکاتی که برخی بازیگران پیشکسوت به آن اعتقاد دارند نوع نگاه نویسندگان است که کمتر آن‌ها را می‌بینند و به کاراکترهای آنها در قصه‌ کمتر توجه می‌کنند؛ اتفاقی که باعث شده بازیگرانی چون محمد شیری کمتر کار کنند و از بی‌تعهدی برخی تهیه‌کنندگان ناکارآمد و بی‌اعتنا به ساحت هنر گله‌مند باشند.

سریال جدید محمد شیری "دنیای گمشده" نام دارد که داستان زندگی روحانی جوانی است در یک روستای دورافتاده به‌همراه مادرش زندگی می‌کند. او یک زندگی ساده روستایی دارد که ناگهان باخبر می‌شود در تهران صاحب یک کارخانه و همچنین دارای دو خواهر و دو برادر ناتنی است که به‌لحاظ رفتار اجتماعی و خلق‌وخو با او تفاوت‌های بسیاری دارند.

در این مجموعه بازیگرانی چون داریوش کاردان، ثریا قاسمی، نصرالله رادش، امیرحسین صدیق، بهنوش بختیاری، آرام جعفری، افشین سنگ‌چاپ، رامین راستاد، بهراد خرازی، زهرا سعیدی، آرش نوذری، بهرام ابراهیمی، وحید شیخ‌زاده، محمد شیری، عباس محبوب، فرج‌الله گل‌سفیدی، سارا احمدیان، رضا خیاطی، کیاوش زارع‌طلب، سیاوش قاسمی، امید علیمردانی، سمیه مهدی‌پور، عباس بابایی و علی قلیچ‌خانی به نقش‌آفرینی مشغولند. این سریال که قرار بود از هفدهم فروردین روی کنداکتور و جدول پخش قرار بگیرد.