رئیس رسانه ملی به رئیس جدید قوه قضائیه تبریک گفت

به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رئیس رسانه ملی در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای را به‌ ریاست قوه قضائیه تبریک گفت و بر همراهی رسانه ملی با دستگاه قضا تا رسیدن به نقطه مطلوب تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد.

متن کامل پیام علی عسکری به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای محسنی‌اژه‌ای

با سلام و درود

انتصاب شایسته جنابعالی را با حکم رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به‌ ریاست قوه قضائیه تبریک می‌گویم و توفیق بیش از پیش شما را از درگاه خداوند تعالی مسئلت دارم.

امیدوارم قوه قضائیه که بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری و با برنامه‌ریزی، مجاهده و درایت مسئولان عالی خود، رویکرد تحولی را در دستور کار قرار داده است، با الطاف الهی و ریاست آن جناب با سرعت بیشتری در مسیر خدمتگزاری به مردم، افزایش اعتماد عمومی و در جهت ارتقای قضایی نظام اسلامی‌پیش رود.

مراتب علم و فقاهت، تجربه گرانسنگ، آشنایی گسترده و پیشینه ارزشمند شما در مقاطع تاریخی دستگاه قضا، امید مردم و مسئولان دغدغه‌مند اجرای عدالت را برای موفقیت بیشتر این دستگاه افزون می‌کند و در این مسیر، رسانه ملی همچون گذشته برای انعکاس دقیق و شفاف خدمات این قوه به مردم، در کنار شما و مسئولان عالی قضایی خواهد بود و در عین حال به عنوان چشم بینای افکار عمومی، مطالبه‌گری را سرلوحه امور خود خواهد داشت تا دستگاه قضا به نقطه مطلوب تراز انقلاب اسلامی دست یابد و به معنای واقعی ملجأ و پناه ملت بزرگ ایران باشد.

علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما