جسد بازیگر «۱۲ سال بردگی» در خانه اش پیدا شد

مایکل کی ویلیامز که بیشتر برای نقش آفرینی به عنوان عمر کوچولو در سریال «وایر» و همینطور نقش چاکی وایت در سریال «امپراتوری بوردواک» شناخته می‌شود، در ۵۴ سالگی درگذشت.

با اعلام پلیس نیویورک جسد مایکل کی. ویلیامز روز گذشته، ۶ سپتامبر، در محل اقامتش در بروکلین پیدا شده است. پلیس نیویورک هنوز به طور قطع علت مرگ وی را اعلام نکرده است. ویلیامز ۵۴ ساله در تعداد زیادی از سریال‌های تحسین شده شبکه HBO بازی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان «آن شب»، «لاوکرفت کانتری» و «هپ و لئونارد» را نام برد.

از فیلم‌های شناخته شده ویلیامز نیز می‌توان به «رفته عزیزم رفته»، « هالک شگفت‌انگیز »، « ۱۲ سال بردگی »، «پاکسازی: هرج و مرج» و «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» اشاره کرد.

جسد بازیگر «۱۲ سال بردگی» در خانه اش پیدا شد

این بازیگر در رویداد‌ها و جوایز نیز مورد توجه قرار می‌گرفت. او سه بار برای سریال‌های «زمانی که آن‌ها ما را می‌بینند»، «آن شب» و فیلم «بسی» نامزد بخش بهترین بازیگر نقش مکمل سریال و فیلم تلویزیونی شده بود.

در واکنش به این خبر، استیون کینگ نویسنده مطرح جهان نوشت: وحشتناک، غم انگیز و باورنکردنی است که تصور کنیم مایکل. کی ویلیامز با استعداد و فوق العاده را در ۵۴ سالگی از دست داده ایم.