سری دوم «فرمانده» روی آنتن می‌رود

در این مسابقه مستند، یک فرمانده نظامی با کمک دستیارانش مراحل مختلفی را برای رقابت شرکت کنندگان تعریف می‌کند و پس از آموزش‌های اولیه مسابقه آغاز شده و فرمانده و دستیارانش بر عملکرد شرکت‌کنندگان نظارت می‌کنند.

سری دوم این مستند در جزیره «فارور» در خلیج فارس تولید شده و سردار شهید محمد ناظری فرمانده سابق نیروی ویژه دریایی سپاه مستقر در جزیره فارور خلیج فارس؛ فرماندهی سری دوم مسابقه را برعهده داشت و امیر عطایی و علی مولایی به عنوان دستیاران فرمانده حضور داشتند.

ورود به جزیره، سفر به بنی فارور، گریم و شناسایی، تیراندازی، پرش از ارتفاع و فین زدن، استتار، آزمون سه‌گانه: شنا، دوچرخه سواری و دوی استقامت، زنده ماندن در لایف رفت، روز سخت و در پایان فینال ، عنوان ۱۰ قسمت این مسابقه مهیج است که مخاطبان و بینندگان کانال آذری در جمهوری آذربایجان آنها را خواهند دید.

سری مسابقات «فرمانده» یک مستند تلویزیونی ایرانی است که در قالب برنامه‌ای واقع‌نما، توسط خانه مستند انقلاب اسلامی سازمان هنری رسانه‌ای اوج تهیه و تولید شده و نفرات برتر این مسابقه علاوه بر جایزه نقدی، کلاه سبز تکاوری نیروهای ویژه دریایی و اجازه ورود به نیروهای ویژه دریایی را دریافت می‌کنند.

سری دوم «فرمانده» روی آنتن می‌رود

مستند مسابقه ای «فرمانده» فصل دوم از شنبه ۱۸ دی، هر شب ساعت ۲۱:۳۵ به وقت تهران با زبانگردانی و دوبله به زبان آذری سلیمان فرض علی اف بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.