معرفی بازیگران فیلم مجردها

فیلم مجردها  محصول سال ۱۳۸۳ به کارگردانی اصغر هاشمی و تهیه‌کننده یدالله شهیدی با بازی محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, مجید صالحی, الناز شاکردوست و … برای اولین بار در سال ۸۳ به نمایش درامده و بارها از رسانه ملی پخش شده است. در ادامه مروری داریم بر حلاصه داستان و اسامی بازیگران به همراه بیوگرافی و عکس های شخصی بازیگران “فیلم مجردها”. 

مجردها فیلمی به کارگردانی اصغر هاشمی، نویسندگی فرهاد توحیدی و تهیه‌کنندگی یدالله شهیدی ساخته سال ۱۳۸۳ است که در ۲۶ اسفند ۱۳۸۳ بر روی پرده سینما رفت و ۳۶۵ میلیون در ۹۱ روز فروش کرد.

اسامی بازیگران فیلم مجردها به همراه نقش

محمدرضا فروتن  در نقش اول به نام  منوچهر
مریلا زارعی  ایفاگر نقش  لادن عربشاهی صاحب کارگاه
مجید صالحی  بازیگر  نقش شاهکار دوست منوچهر
کاوه کاویان بازیگر  نقش امیرحسین
آتیلا پسیانی  در  نقش ناصر
الناز شاکردوست  بازیگر  نقش ژاله همکار و کارمند لادن
منوچهر آذری بازیگر  نقش بید آبادی
محمدرضا نوروزی در  نقش فخار
طوفان شهیدی در نقش داود شله

معرفی بازیگران فیلم مجردها

مجردها داستان سه جوان (منوچهر، شاهکار و امیرحسین) است که برای رسیدن به آرزوهایشان تصمیم می‌گیرند برای کار به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بروند اما با دزدیده شدن پول‌هاشان زندگی آن‌ها تغییر می‌کند…

خلاصه داستان فیلم سینمایی مجردها از این قرار است که: منوچهر، شاهکار و امیرحسین برای رسیدن به آرزوهایشان تصمیم می‌گیرند برای کار به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بروند. شاهکار برای تبدیل کردن پول‌هایشان به دلار، به خیابان استانبول می‌رود اما پول‌ها توسط یک موتورسوار دزدیده می‌شود! عموی شاهکار به آنها پیشنهاد می‌کند که در کارگاه او که در اجاره خانم مهندس عرب‌شاهی است کار کنند؛ اما شرط خانم مهندس گرفتن امتحان از آن سه نفر است….

مجردها در نهمین دوره جشن خانه سینما کاندید دریافت تندیس در دو بخش بهترین کیفیت لابراتواری و نقش دوم زن (الناز شاکردوست) شده بود است.

معرفی بازیگران فیلم مجردها

عوامل سازنده فیلم:

موسیقی سعید انصاری
فیلم‌بردار امیر کریمی
تدوین کاوه ایمانی
کارگردانی اصغر هاشمی
تهیه‌کننده یدالله شهیدی
نویسندگی فرهاد توحیدی

 

معرفی بازیگران فیلم مجردها