ویژه برنامه‌های رادیو برای عید فطر ۱۴۰۱

همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر شبکه‌های رادیویی با ویژه برنامه مختلف همراه شنوندگان است.

«آیین سپاس» ویژه برنامه رادیو فرهنگ

 گروه جامعه رادیو فرهنگ در این روز‌ها ویژه برنامه «آیین سپاس» را از ساعت ۹ صبح تا ۱۱:۳۰ با موضوع شکرانه و سپاس از توفیق سی روز بندگی روی آنتن می‌برد. در بخش‌هایی از این برنامه به اهمیت روز عید فطر و نماز عید فطر، فطریه و اقداماتی که باید در حفظ آثار و برکات ماه رمضان در همه سال شود، اشاره می‌شود. قطعات نمایشی طنز با حضور بازیگران رادیو منوچهرآذری و عباس محبی پخش می‌شود و نیز اجرای ترانه‌های شاد و مناسبتی زنده و فرهنگیارانی که از نقاط مختلف کشور آیین‌های عید سعید فطر را بازگو می‌کنند  از دیگر بخش‌های این برنامه است.

ویژه برنامه‌های رادیو برای عید فطر ۱۴۰۱

عیدانه «کوی نشاط» در تعطیلات عید فطر

«کوی نشاط» امسال در اعیاد مختلف به صورت زنده در خدمت شنوندگان است. این برنامه  مجموعه طنز نمایشی است که هر پنجشنبه ساعت ۹:۰۰ از  رادیو ایران پخش می‌شود، ولی این بار سه شنبه ۱۳ اردیبهشت به مناسبت عید سعید فطر مهمان خانه‌های مخاطبانش می‌شود.

عیدانه «شکر افشان»  رادیو سلامت

برنامه «شکر افشان»  به مدت ۱۲۰ دقیقه روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه به گویندگی فیروز آدابی و حامد مهتدی روی آنتن رادیو سلامت می‌رود. این برنامه ساعت ۷ تا ۹ صبح پخش می‌شود. از آنجایی که عید فطر، عید بزرگ مسلمانان و به معنای شکفتن است، این برنامه به موضوع تحول در خود می‌پردازد.

«بر بال قنوت»رادیو معارف

رادیو معارف همزمان با فرا رسیدن عیدسعید فطر  نماز و خطبه‌های عید فطر زا  از دانشگاه تهران پخش می‌کند. این برنامه که به طور زنده تقدیم مخاطبان رادیو معارف می‌شود به پخش نماز و خطبه‌های عید فطر از دانشگاه تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین صدیقی اختصاص دارد.
مخاطبان می‌توانند از ساعت ۷، شنونده برنامه «بربال قنوت» روی موج اف ام ردیف ۹۶ باشند.

«چشم ماه روشن است»رادیو ورزش

«چشم ماه روشن است» برنامه‌ای زنده به تهیه‌کنندگی صدف سبحانی و گویندگی اختر زورقچیان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ پخش می‌شود. این برنامه فضای شاد و مفرحی را برای شنوندگان ایجاد می‌کند، اجرای بخش نمایشی و نقالی طنز، مسابقه ترانه‌خوانی توسط مردم و پخش موسیقی‌های شاد از بخش‌های این برنامه به شمار می‌رود. سولماز ادیبی، تهیه‌کننده برنامه «عصره و عیدش» از ساعت ۱۷ به مدت ۱۲۰ دقیقه با گویندگی مسعود خواجه‌وند میهمان عصرگاهی شنوندگان می‌شود.