راهیان نور بهترین کار فرهنگی در تحول روحی نسل آینده است

سید حامد عاملی روز سه شنبه ۲۸ تیرماه در نشست هماهنگی کاروان‌های راهیان نور در اردبیل اظهار کرد: هفت هزار نفر تا آخر تابستان امسال با اعزام به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور با سرزمین ایثار، جهاد و شهادت آشنا شده و شاهد توسعه فرهنگ غنی مقاومت و ایثار خواهیم بود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های متنوع در قالب این حرکت فرهنگی تدارک دیده شده تا نسل جوان و نوجوان ما با ایثارگری‌های نسل قبل از خود آشنایی پیدا کرده و در حقیقت انقلاب روحی و تحول اعتقادی را در آنها شاهد باشیم.

استاندار اردبیل گفت: سه هزار نفر نیز تا پایان امسال با اعزام به مناطق جنوب کشور با سرزمین‌های جهاد، شهادت و ایثار آشنایی پیدا کرده و بیش از گذشته با آرمان‌های شهدا و مدافعان کشور تجدید میثاق خواهند کرد.

عاملی افزود: این کاروان‌ها در قالب ۲۲۰ دستگاه اتوبوس به سرزمین راهیان نور اعزام می‌شوند تا از نزدیک با یادمان شهدا و فداکاری ملت ایران در دهه‌های اول پیروزی انقلاب آشنایی پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با کارنامه درخشان در هشت سال دفاع مقدس به الگوی جهاد، ایثار و الگوی ایستادگی تبدیل شده و قطعا این حرکت اسباب خیر و برکت برای ملت‌های آزادیخواه خواهد بود.

عاملی اضافه کرد: ما نسل آینده را باید بر محور همین فرهنگ غنی پرورش داده و تربیت آنها را با الگوهای شایسته‌ای همچون شهدا و ایثارگران به نقطه مطلوب برسانیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: بیشترین اعزام برای گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی خواهد بود تا در قالب این حرکت فرهنگی بیشتر با گنجینه عظیم دوران دفاع مقدس آشنایی پیدا کرده و سلحشوری‌های فرزندان رشید این ملت را به نظاره بنشینند.

راهیان نور بهترین کار فرهنگی در تحول روحی نسل آینده است