نمایشگاه عطر سیب بازاری جامع برای مردم

سید علیرضا فاطمیان‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در برگزاری بیستمین دوره نمایشگاه عطر سیب تلاش شده تا این نمایشگاه تبدیل به بازاری جامع برای مردم شهر تهران شود، مخاطب اصلی این رویداد در حقیقت متولیان هیات‌ها هستند، تلاش کردیم تا اقلام اساسی که حجم بیشتری دارند مردم بتوانند از نزدیک‌ترین مرکز حسینه‌ی خود تهیه کنند.

افزایش توجه به محصولات فرهنگی در نمایشگاه عطر سیب

به گفته فاطمیان پور افزایش توجه به بخش محتوا و محصولات فرهنگی در نمایشگاه عطر سیب امسال مدنظر قرار داده شده است ، همچنین در حوزه محصولات فرهنگی برای ارتقا و تعالی عزاداری سید الشهدا آنها را قیمت مناسب و با کیفیت مطلوب عرضه خواهیم کرد.

توجه به کودکان و نوجوان در رویداد فرهنگی عطر سیب

او می‌گوید: بخش جدی این رویداد فرهنگی توجه به حوزه کودک خصوصا نوجوان است که در میدان امام حسین علاوه بر بخش‌های متنوعی که برای فعالیت‌های آن‌ها درنظر گرفته شده بخش محصولات ویژه خودشان هم در این میدان تعبیه شده است، همچنین در حوزه‌ی نوجوانان هم پویش‌های متعدد و بازی معرفتی شکل گرفته که با مراجعه نوجوان و به واسطه مجموعه برنامه‌هایی که در طول سال ادامه پیدا می‌کند با محبت و معرفت امام حسین (ع) مانوس شوند.

سخنگوی رویداد فرهنگی عطر سیب گفت: در اجرا و مشارکت برپایی این مراسم از نوجوانان در پذیرش، انتظامات، پذیرایی و چای روضه و سایر بخش‌های اجرای مراسم عزاداری امام حسین در میدان آیینی امام حسین (ع) بهره خواهیم برد.

نمایشگاه عطر سیب بازاری جامع برای مردم

ارائه محصولات با کیفیت و با قیمتی کمتر از بازار اصلی

به گفته فاطمیان پور تلاش می‌کنیم مجموعه اقلامی که در میدان آیینی امام حسین (ع) به مردم ارائه می‌شود متوسط ۲۰ درصد تخفیف نسبت به بازار اصلی باشد.