«رضا شمرخون» روی صحنه تالار محراب

نمایش «رضا شمرخون» حکایت شخصی به نام رضا شمرخون است که پس از سال‌ها با صورت سوخته از اسارت برگشته و از بیم رویارویی با نامزدش رویا به میدان تعزیه نمی‌رود.

این نمایش که متناسب با حال و هوای ماه محرم روی صحنه می‌رود ، تلفیقی از تئاتر میدانی و تئاتر صحنه‌ای است و تماشاگران از همان محوطه تالار محراب بیننده نمایش هستند و همراه با بازیگر وارد سالن می‌شوند و در زمان خروج از سالن با صرف نذری هم‌چنان بیننده نمایش هستند.

این نمایش بیست و یکمین نمایش گروه هنری تندیس و چهاردهمین نوشته و کارگردانی حامد شیخی است که کاملاً متفاوت از آثار قبلی این گروه است.

«رضا شمرخون» روی صحنه تالار محراب

عوامل این نمایش عبارتند از:

بازیگران: حامد شیخی ، عسل گلباز ، علی پیله‌ور، مجری طرح: فاطمه عبدالرحیمی، عکاس و تصویربردار: فاطمه مجدنیا، همایون عبدالرحیمی، موسیقی: مبینا منصوری، طراح گریم: مصطفی کرابی، مجری گریم: مهین پیغامی، طراح صحنه: هومن عبدالرحیمی، دستیار کارگردان: علی کاظم پور، امیرحسین انصاری، محمدامین منصف نژاد، طراح پوستر و بروشور: فاطمه عبدالرحیمی، روابط عمومی: فاطمه مجدنیا

این نمایش از دوشنبه چهاردهم شهریور ساعت ۱۹ در مجموعه تئاتر محراب به نشانی: خیابان ولیعصر، چهارراه امام خمینی، جنب هنرستان موسیقی پسران میزبان هنردوستان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.