هالیوود  میزبان کمدی سیاه «منو» می‌شود

فیلم سینمایی ترسناک و کمدی سیاه «منو» به کارگردانی مارک مایلود و تهیه‌کنندگی آدام مک‌کی و بتسی کخ اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از هجدهم ماه نوامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

آنیا تیلور-جوی و نیکلاس هولت در نقش زوج جوانی هستند که برای صرف غذا در یک رستوران منحصر به فرد به جزیره‌ای دورافتاده سفر می‌کنند. در این فیلم همچنین گروهی متشکل از ریف فاینز، هانگ چائو، جان لگویزمائو، جانت مک‌تیر، جودیت لایت، رید برنی، راب یانگ و ایمی کاره‌رو حضور دارند.

فیلم منو قرار است در ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲ توسط سرچلایت پیکچرز منتشر شود.

خلاصه داستان «منو»

مارگو و تایلر، یک زوج جوان به جزیره‌ای دورافتاده سفر می‌کنند تا در یک رستوران منحصر به فرد غذا بخورند، جایی که سرآشپز اسلوویک یک منوی مجلل را با شگفتی‌های تکان‌دهنده آماده کرده‌است.

هالیوود  میزبان کمدی سیاه «منو» می‌شود

در آوریل ۲۰۱۹، اعلام شد که اما استون و رالف فاینز در منو به ایفای نقش خواهند پرداخت و الکساندر پین به کارگردانی آن پیوسته‌است. در ماه دسامبر، فیلمنامه در فهرست سیاه سالانه ظاهر شد، نظرسنجی که محبوب‌ترین فیلم‌هایی را که هنوز در حال ساخت هستند نشان می‌دهد.

تا می ۲۰۲۰، سرچ لایت پیکچرز حق پخش را در اختیار داشت و پین و استون به دلیل اختلافات در برنامه‌ریزی، فیلم را ترک کردند و مارک مایلود جایگزین پین به عنوان کارگردان شد.

در ژوئن ۲۰۲۱، فاینز دوباره به بازیگران پیوست و آنیا تیلور-جوی در حال مذاکره برای بازی در نقش جایگزین استون بود. او ماه آینده تأیید شد و هانگ چائو و نیکلاس هولت به بازیگران پیوستند. جان لگویزمائو، جانت مک‌تیر، جودیت لایت، رید برنی، راب یانگ، و ایمی کاره‌رو در سپتامبر به این تیم پیوستند.

در ماه اکتبر، پل آدلستین، آرتورو کاسترو، مارک سنت. سیر، ربکا کون و پیتر گروسز به عنوان بخشی از بازیگران گروه تأیید شدند. فیلمبرداری در ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ در ساوانا، جورجیا، با فیلمبردار پیتر دمینگ آغاز شد. کریستوفر تلفسن تدوینگر فیلم است.