رمان «نیستان دی» رونمایی می‌شود

رمان «نیستان دی» به قلم حسین زحمتکش زنجانی همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی توسط انتشارات کتاب جمکران رونمایی می‌شود. این کتاب نخستین رمان بزرگسال این انتشارات با موضوع سردار سلیمانی است.

بعد از حادثه ترور سردار سلیمانی درباره این شخصیت سیاسی- نظامی کتاب‌های زیادی نوشته و وارد بازار نشر شده است. آثاری که هرکدام برای مخاطبانی خاص است و به معرفی این چهره اثرگذار در نظام جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد و از ابعاد مختلفی او را به جامعه ایرانی و جهانی می شناساند. در این راستا انتشارات کتاب جمکران اخیراً رمان نیستان دی را منتشر کرده، که این رمان با طرح ماجراهایی، مخاطب را با بعد عرفانی و ملکوتی سردار قاسم سلیمانی آشنا می‌کند.

رمان «نیستان دی» رونمایی می‌شود

حسین زحمتکش زنجانی محقق و نویسنده و دبیر ادبیات و شعر مجمع ناشران انقلاب اسلامی است و دو رمان «رومی روم» و «بوی نم باروت» را در کارنامه ادبی خود دارد و رمان «نیستان دی» جدیدترین اثر داستانی رئال با رگه‌های سورئالیستی است که با سه روایت موازی پیش می‌رود: ۱- دوره معاصر (سال ۱۳۹۸) از زبان ماهان؛ ۲- عصر مولانا جلال‌الدین بلخی (قرن هفتم هجری قمری)؛ ۳- نمایشنامه‌ای سوررئال درباره سردارسلیمانی.

مراسم رونمایی از کتاب «نیستان دی» با حضور حسین زحمتکش زنجانی نویسنده کتاب، سید محسن امامیان نویسنده و کارشناس ادبیات داستانی و حاتم ابتسام به عنوان مجری کارشناس برنامه از ساعت ۱۶ فردا دوشنبه ۱۲ تیر در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.