برگزاری سومین کنگره علمی پژوهشی شهید سلیمانی

هدف این کنگره یاد بود و گرامیداشت شهدای مقاومت به ویژه سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس بین نخبگان کشورهای اسلامی از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه و حوزویان است.

ویژگی این کنگره 

اولین کنگره علمی پژوهشی با محوریت شناخت نقش شهید سلیمانی در فرآیند شکل گیری تمدن نوین اسلامی است که به صورت مردمی و با مشارکت نخبگان کشور های اسلامی به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود.

برگزاری سومین کنگره علمی پژوهشی شهید سلیمانی

سخنران های کنگره

این کنگره با بیان نظرات اساتید و صاحب نظران حوزه تمدن نوین اسلامی همراه بود.فعالان حوزه فرهنگ مقاومت در ایران از جمله معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ایران کنگره به بیان دیدگاه های خود پرداختند.همچنین دکتر فیضل غازی از اساتید دانشگاه های عراق ، دکتر بلال القیس از اساتید دانشگاه های لبنان و شیخ جمال عمار از رهبران شیعیان کشور تونس در این مراسم سخنرانی کردند.

نتیجه کنگره 

موسسه بین المللی مصباح با برگزاری این کنگره تلاش میکند با همفکری و تعاملات نخبگان کشور های اسلامی زمینه پیشرفت علمی و پژوهشی که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در راستای تحقق تمدن اسلامی هست را فراهم آورد.

امید است مجاهدت خواهران و برادران کشور های اسلامی اقدامی جهت پاسداشت آرمان های عالی انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی و مقبول نگاه حضرت ولی عصر (عج) باشد.