رکوردشکنی تازه فیلم محبوب «آواتار»

کارگردان « آواتار: راه آب » می‌گوید این دنباله به راحتی رکورد فروش در گیشه را خواهد شکست و به سود بالایی می‌رسد. به باور او، این فیلم به اندازه‌ای فروش خواهد داشت که ساخت دنباله‌های دیگر «آواتار» را تضمین می‌کند.
جیمز کامرون در برنامه این هفته «چه کسی با کریس والاس صحبت می‌کند؟» گفت آواتار ۲ میزان سودی که برای ساخت باقی‌مانده‌های این فرانچایز لازم است را به دست خواهد آورد.
او پیشتر در گفت و گو با مجله GQ گفته بود آواتار: راه آب آنقدر فیلم گرانی است که باید سومین یا چهارمین فیلم پرفروش تاریخ باشد.
دنباله آواتار تاکنون بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته تا از پرفروش‌ترین فیلم ۲۰۲۲ یعنی تاپ گان: ماوریک پیش بگیرد.
به اعتقاد کامرون، آواتار: راه آب با شتابی که هم‌اینک دارد تا چند روز آینده به سود بالا خواهد رسید و او می‌تواند دیگر دنباله‌های آواتار را بسازد.
او گفته می‌داند که در ۶ یا ۷ سال آینده چه کارهایی باید انجام دهد.
به گفته منابع ورایتی، نقطه سر به سر فروش آواتار: راه آب تقریبا ۱.۴ میلیارد دلار تعیین شده اما تاکنون میزان فروش آن از این رقم هم فراتر رفته است.

رکوردشکنی تازه فیلم محبوب «آواتار»



به گفته این منابع، آواتار: راه آب در مجموع دست‌کم ۱.۸۲۵ میلیارد دلار به دست خواهد آورد. اگر چه بی‌شک فروش ۲ میلیارد دلاری هم برای این دنباله قابل دستیابی است.