«ماهیگیر» به باغ هنر رسید

وحید بیات تهیه کننده این هفته برنامه «باغ هنر» اعلام کرد: سه شنبه بیست و پنجم بهمن، قطعه «ماهیگیر» اثری از «مازیار» نقد و بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: «مازیار» با نام اصلی عبدالرضا کیانی‌نژاد خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی بود. از آثار او می‌توان به آهنگ‌های کبوتر، ماهیگیر و ایران ایران اشاره کرد.

بیات افزود: وی برای ادامهٔ فعالیت در سن شانزده سالگی به تهران رفت تا بتواند کار در فضا‌های حرفه‌ای را تجربه کند. جهانبخش پازوکی که تصادفاً در یکی از اجرا‌های او حضور داشت و با شنیدن صدای «مازیار» به وی پیشنهاد همکاری داد. اسم هنری «مازیار» را نیز همین آهنگساز برای او انتخاب کرده‌است. حاصل این همکاری ترانه‌هایی مثل «ماهیگیر» و «کبوتر» بود که این ترانه‌ها از محبوبیت برخوردار بودند. بدین ترتیب برای وی زمینهٔ همکاری با استادان آهنگساز آن دوران همچون بابک بیات، محمد شمس، عماد رام، ناصر چشم‌آذر، تورج شعبانخانی، آرش سزاوار، عباس تجویدی و سایرین فراهم گردید.

«ماهیگیر» به باغ هنر رسید

تهیه کننده «باغ هنر» یادآور شد: قطعه «ماهیگیر» اثری از «مازیار» سه شنبه ۲۵ بهمن، با حضور مرتضی لطفی معلم آواز و آهنگساز، مجید صالحی منتقد و ترانه سرا، حسن اعتباری کارشناس آواز و وحید طاهرخانی کارشناس ترکیب و نهایی سازی صدا در برنامه نقد فنی و محتوایی می‌شود.

«باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.