رادیو محرم از شب اول محرم شنیده می‌شود

سال ۱۳۹۶ بود، که برای اولین‌بار از رادیو ی فصلی محرم به دلیل فرارسیدن این ماه و ایام سوگواری رونمایی شد. در آن مقطع حمید شاه‌آبادی، معاون وقت صدای رسانه ملی از استقبال مردم به رادیو محرم خبر داده بود و گفته بود، گزارش‌ها نشان می‌دهد این رادیوی فصلی به عنوان رادیو پرشنونده در جایگاه سوم قرار دارد.

به گفته وی، در رادیوی محرم تلاش شد ضمن بهرمندی از کسانی که در ترویج مکتب اهل بیت (ع) و دستگاه امام حسین (ع) نقش دارند، به مداحی‌ها و مرثیه‌سرایی‌های معتبر هم پرداخته شود. 

با همه‌گیری ویروس کرونا در سال ۱۳۹۸ و اعمال محدودیت‌های کرونایی با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، شعار «هر خانه یک حسینیه» محور برنامه‌های رادیویی در ایام محرم بخصوص رادیو محرم قرار گرفت.

رادیو محرم از شب اول محرم شنیده می‌شود

اینک که رادیو محرم در هفتمین سال افتتاح خود به سر می‌برد، شعار «حسینیه‌ای به وسعت دل‌ها» را محور فعالیت‌های خود قرار داده است، تا با ترویج صحیح عزاداری در راه مسیر صحیح سوگواری حضرت اباعبدالله قدم بردارد.

این رادیوی فصلی با مدیریت مسعود کاویانی از شب اول ماه محرم یعنی روز سه‌شنبه ۲۷ تیر ساعت ۱۸:۰۰ شروع بکار می‌کند و تا ۲۶ مرداد یعنی پایان ماه محرم در کل کشور از موج ۹۵.۵ مگاهرتز برای مخاطبان پخش می‌شود. قرار است یکی دو روز مانده به برگزاری این رادیوی فصلی، نشست خبری رادیو محرم با حضور اصحاب رسانه در معاونت صدا برگزار شود.