این دو بازیگر هری پاتر 10سال پنهانی نامزد بودند!

ایوانا لینچ بازیگر ایرلندی داستان عاشقانه مخفیانه خود و یکی دیگر از بازیگران فیلم‌های هری پاتر را فاش کرد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ایوانا لینچ با نقش آفرینی در شخصیت محبوب لونا لاوگود در قسمت پنجم فیلم‌های هری پاتر به شهرت رسید. حالا او فاش کرده است که یک رابطه عاشقانه پنهانی بلند مدت با یکی از بازیگران فیلم هری پاتر و محفل ققنوس داشت.

این دو بازیگر فیلم‌های هری پاتر تمام تلاش خود را کردند تا این رابطه احساسی را مخفیانه و به دور از دید طرفداران نگه دارند.

ایوانا لینچ و رابی جارویس رابطه عاشقانه خود را 9 سال مخفی نگه داشتند. رابی جارویس در فیلم‌های هری پاتر نقش جوانی‌های جیمز پاتر، پدر هری، را بازی می‌کند. این زوج در سال 2016 از یکدیگر جدا شدند.

این دو بازیگر هری پاتر 10سال پنهانی نامزد بودند!

این دو بازیگر بریتانیایی اولین بار در سال 2007 پس نقش آفرنی در فیلم هری پاتر و محفل ققنوس ملاقات کردند.

زوج بازیگر فیلم‌های هری پاتر حامی حقوق حیوانات هستند!

ایوانا لینچ مانند شخصیت خود در این فیلم‌ها حامی حقوق حیوانات است. او حتی رابی را متقاعد کرد که خوردن گوشت، لبنیات و تخم مرغ را در زمانی که با هم بودند کنار بگذارد.

با وجود مخفیانه نگه داشتن همه چیز، ایوانا در سال 2015 تبریک تولد شیرینی به مناسب 29 سالگی رابی جارویس منتشر کرد. این زوج پس از جدایی، رابطه دوستانه خود را حفظ کردند و با هم به شرکت در رویدادهای گیاهخواری ادامه دادند.

c68KfUua01Nu

برخلاف ایوانا لینچ، رابی جارویس نقش کوچکی در فیلم‌های هری پاتر داشت. او در فیلم پنجم نقش جوانی‌های جیمز پاتر را بازی کرد. اما در هیچ یک از فیلم‌های بعدی حضور نداشت.

رابی جارویس همچنین در تعدادی برنامه تلویزیونی، از جمله جن در خانه، پسران تاریخ و بیداری مردگان نقش آفرینی کرده است. او در نمایش‌های مختلفی نیز حضور داشت.

رابی جارویس پس از جدایی از ایوانا لینچ همچنان گیاهخوار است. او گهگاه در اینستاگرام عمومی خود مطالبی را در مورد حقوق حیوانات و مسائل مربوط به گیاهان منتشر می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که او رابطه جدیدی با یک بسکتبالیست حرفه‌ای به نام زوئی فلک دارد. این خانم ورزشکار نیز گیاهخوار است.

ایوانا پس از جدایی از رابی جارویس، از سال 2021 با یک مرد فرانسوی مرموز قرار می‌گذارد. این خانم هنرپیشه در عروسی خواهرش، شریک احساسی جدید را به عزیزانش معرفی کرد. با این حال تمام اطلاعات این آقای فرانسوی مخفی باقی مانده است.