احمدرضا درویش سریال «کندو» را می‌سازد

از آخرین حضور احمدرضا درویش در عرصه کارگردانی بیش از ده سال می‌گذرد. او در سال 1391 فیلم سینمایی « رستاخیز » را به سرانجام رساند که این فیلم در سال 1392 و در جریان برگزاری سی ودمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت. بعد از حضور در جشنواره فیلم فجر، وجود برخی حواشی از جمله اعتراض مداحان به این فیلم به دلیل نشان دادن چهره اهل بیت (ع) موجب شد تا رستاخیز برای اکران عمومی با مشکلاتی مواجه شود.
یکسال بعد و در سال 1393 «رستاخیز» روی پرده رفت اما اعتراض به نمایش آن دلیلی شد تا این فیلم به محاق برود. درپی وقوع اتفاقات پیش آمده درویش اعلام کرد تا مادامی که مشکلات فیلمش حل نشود و روی پرده نرود اثری را کارگردانی نخواهد کرد.
حالا بعد از گذشت یک دهه این کارگردان تصمیم دارد با ساخت سریالی با عنوان «کندو» به عرصه کارگردانی بازگردد. این سریال قرار است با مشارکت تلویزیون با سازمان صنایع دستی و میراث فرهنگی تولید شود. به گفته علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، احمدرضا درویش مدتی است پیش تولید سریال «کندو» را براساس فیلمنامه‌ای از خودش شروع کرده است.

احمدرضا درویش سریال «کندو» را می‌سازد


تهیه‌کنندگی سریال «کندو» را مهدی فرجی برعهده دارد. سریال «نون خ» از جمله تولیدات شاخص این تهیه‌کننده و مدیر اسبق تلویزیون است.