به گزارش افکارنیوز،پیروز کرمی که کارگردانی فیلم‌های کوتاهی چون «زندگی رنگ بژ»، «از نو زاد» و نمایش «روایت‌های ساده از زندگی روزمره» را عهده‌دار بوده است، درباره‌ی اظهارات منصوره میرمعرب، کارگردان شاکی گفت: اتفاقات پیش‌آمده درخصوص تهیه‌ی فیلم «فاصله‌های بی‌دلیل» به مسائل شخصی در گذشته برمی‌گردد.

کرمی همچنین اظهار کرد: جهت حفظ حیثیت هنرمندان این قضیه را به زمان واگذار می‌کنم.

او با اشاره به صحبت‌های منصوره میرمعرب درباره‌ی شرکت دادن فیلم «فاصله‌های بی‌دلیل» در جشنواره‌های مختلف، گفت: ضمنا شرکت این فیلم در جشن تصویر سال و جشنواره شهر و همچنین دریافت مجوز پخش، بدون اجازه اینجانب به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان بوده و با هر مرجعی که این اجازه را داده است، برخورد می‌کنم.

منصوره میرمعرب به پخش فیلمش از برنامه‌ی «کلاکت» شبکه نمایش اشاره و اعلام کرده بود: با کمال تاسف و ناباوری تهیه‌کننده برنامه‌ی تلویزیونی، به پخش فیلمی مبادرت کرده که کارگردان واقعی آن بنده هستم و این فیلم با جعل نام کارگردان واقعی پخش شد.

میرمعرب همچنین با گله از شبکه نمایش گفته بود: دردناکتر اینکه در زمان تماس اینجانب با این برنامه، تهیهکننده محترم بدون آنکه کمترین اهمیتی برای این عمل غیرقانونی و ظالمانه قائل شود، به شکل غیرمستقیم و به وسیله منشی خود پیغام میگذارد که کار ما قانونی است. از ایشان خواستارم که فقط یک لحظه خود را به جای اینجانب بگذارد، زیرا تهیهکننده این برنامه خود نیز کارگردان است. اگر فیلم ایشان با نام جعلی کارگردانی دیگر از شبکهای برای تمام جهانیان ارسال شود واکنش ایشان چه خواهد بود؟