افکار

" جوسی کاسمیاکی " طراحی است که به تازگی ایده ای ناب برای آموزش کمک های اولیه پیدا کرده است. طرح او می تواند جان هر مصدومی را در کمترین زمان نجات دهد.

به گزارش افکارنیوز، ‌ کمک های اولیه از جمله مسائلی است که همه انسان ها باید با آن آشنایی داشته باشند تا در زمان لازم بتوانند اقدام سریع و مناسبی را از خود نشان دهند. افرادی که کمک های اولیه را به خوبی بلد هستند می توانند به راحتی جان انسان ها را نجات دهند.

از آنجایی که شاید عده بسیاری این اموزش ها را تا به حال ندیده اند کارشناسان به دنبال راهی برای ساده کردن این کارها برای همه هستند و طرح هایی را در این زمینه ارائه می دهند که یکی از جالبترین آن ها پتوی کمک های اولیه نام دارد.

" جوسی کاسمیاکی " طراحی است که به تازگی ایده ای ناب برای آموزش کمک های اولیه پیدا کرده است. این طرح به این صورت کار می کند که بر روی یک پارچه بزرگ که مانند پتو می ماند تمامی آموزش های کمک های اولیه به همراه حالت درستی که باید اجرا شوند قرار دارد و می تواند در لحظه حادثه از آن استفاده کرد.

برای استفاده از این پتو تنها کافی است قسمت مورد نظر را جدا کرده و طبق شکل اصلی روی بدن مصدوم قرار دهید سپس با انجام حرکات درست که روی آن نشان داده شده است جان یک انسان را نجات دهید. این پتو تا به حال جوایز بسیار را برده است و در آینده می تواند یکی از ملزومات هر خانه و ماشینی باشد.

کد خبر: 246919