فرحبخش: دوران رانت‌خواری و اشرافی‌گری به پایان رسیده است

به گزارش افکارنیوز،در جمع اهالی صنوف قانونی که در مقابل وزارت ارشاد حاضر شدند محمد حسین فرحبخش تهیه‌کننده سینما با اصرار و حمایت جمعیت حاضر به ذکر نکاتی در باره خانه سینما پرداخت. وی صحبت‌هایش را با قضاوت حضرت علی در میان یک مادر و فردی که ادعای مادری داشت آغاز کرد و گفت: ۲۰ سال در سینما رانت‌خواری کردند و سینما را به‌این روز انداختند. این دوستان در ابتدا اغلب کارمندان دولت بودند اما بعدها همه پول‌های میلیاردی به جیب زدند. آنها چگونه از کارمندی به پول‌های کلان امروزشان رسیده‌اند؟ اگر علاقه به سینما و خانه آن دارند نگذارند نابود شود. اگر واقعا دلسوز سینما هستندآن را به صنوف قانونی بسپارند. این دوستان حالا با تغییر دولت به خیال خودشان بوی کباب شنیده‌اند اما نمی دانند که تصور باطل دارند.

وی در ادامه گفت: بدنه سینما با جان و دل به این سینما خدمت کرده است چرا این افراد این عزیزان را سیاهی لشکر خطاب می‌کنند آیا به قیامت اعتقاد دارند؟ آنها بیایند و ببینند این جمعیت چشمگیر که متأسفانه اطلاع‌رسانی زیادی نشده بود چطور در این گرما برای حمایت از قانون حاضر شدند و این تعداد جمعیت امروز در مقابل ارشاد قرار گرفتند تا وزارت ارشاد به عنوان مرجع قانونی خانه سینما را به صنوف قانونی تحویل دهد.

وی در ادامه تأکید کرد: رانت‌خواری، اشرافی‌گری و شاه نشینی بس است این دوستان زمانی که در ارشاد مدیر بودند با تحقیر به افراد نگاه می‌کردند امروز هم همین نوع نگاه را دارند این ها دلسوز سینما نیستند ما از وزیر ارشاد می‌خواهیم بر اساس قانون خانه سینما را به صنوف قانونی تحویل دهد.

وی در ادامه تأکید کرد: باید به قانون تمکین کنیم عربده کشی و شعبان بیمخی روزگارش تمام شده، اگر این رفتارها ادامه داشته باشد پس قانون چه جایگاهی دارد هر یک از این افرادی که اینجا حضور دارند بیش از ۴۰ سال است که در سینما کار میکنند ما از وزارت ارشاد میخواهیم تا بر اساس قانون عمل کند اگر این اتفاق رخ ندهد این تجمعات ادامه خواهد داشت.