خانم بازیگر از نقشش در کیمیا می‌گوید

گلاره عباسی که این روزها در سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی بازی می کند  گفت: من شرایط شبکه نمایش خانگی را نمی دانم و متخصصان در این باره بهتر می توانند نظر دهند با این حال آثار خوب چه شما جزو گروه سازنده باشید و چه مخاطب اثر باشید وقتی از آن استقبال شود زمینه ساز ساخت آثار بعدی و موفقیت در همان زمینه خواهد شد.

وی ادامه داد: آثار موفق در شبکه نمایش خانگی نویدبخش ادامه ساخت کارهای خوب در این شبکه است و این خود شروعی خواهد شد که اتفاق‌های بهتری بیفتد و مخاطبان این مدیوم را دنبال کنند همانطور که خود من سریال ها را در شبکه نمایش خانگی دنبال می کنم.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره حضور آثار خوب و پربیننده در تلویزیون برای جذب مخاطب بیان کرد: باید چنین اتفاقی رخ دهد و تلویزیون آثار خوب تولید کند زیرا این باعث می شود که مردم شبکه های خود ما را تماشا کنند و شبکه‌های ماهواره ای را نبینند. ما باید خوراک خوب به مردم بدهیم و اتفاقا مردم از آثار خوب استقبال کرده اند اما آنجایی که سطح کیفی کارها پایین می آید واکنش مخاطبان هم متفاوت خواهد شد.

عباسی درباره حضور خود در سریال «شهرزاد» اضافه کرد: من خوشحالم که در این پروژه حضور داشتم کاری که برای آن زحمت زیادی کشیده شد و من نقش متفاوتی با نام اکرم را با مدیریت حسن فتحی بازی کردم. نقشی که در داستان از پیچیدگی های زیادی برخوردار است و نمی توانم در این باره توضیح دهم چراکه داستان لو می رود. این اولین تجربه ای بود که من برای آقای فتحی بازی می کردم و همانطور که همه می دانند او فردی جدی در کار است و در راستای کار خود تلاش می کند.

بازیگر سریال «در چشم باد» با اشاره به ویژگی های سریال «شهرزاد» توضیح داد: ساخت سریال های تاریخی برای گروه تولید، بازیگران و عوامل از سختی های زیادی برخوردار است و فضای راحتی ندارد. «شهرزاد» هم از این سختی ها برخوردار بود. این سریال عاشقانه که در بستری تاریخی روایت می شود از انسان ها، روابطی که دارند و از انسانیت حرف می زند.

وی درباره مدت زمان حضور خود در این سریال عنوان کرد: ما از دی ماه سال گذشته مشغول به کار بودیم البته بازی من در این سریال نسبت به دیگران کمتر بود و تنها چند صحنه در شهرک سینمایی حضور داشتم و باقی را در منزل بزرگ آقا تصویربرداری داشتیم.

عباسی در پایان درباره بازی در این پروژه و تلاش خود برای این نقش بیان کرد: من برای همه آثاری که بازی می کنم تلاش و انرژی مضاعفی می گذارم زیرا هیچ کاری برایم شوخی نیست. حتی بازی در یک فیلم کوتاه هم برای من جدی است و همیشه نوعی نگرانی نسبت به کارهایم دارم. در «شهرزاد» هم به همین ترتیب بود با این حال این مجموعه شرایط است که باعث می شود دلواپسی های آدمی ثمر بدهد.