مدیر فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت:این جشنواره با موضوعات سبک زندگی ایرانی-اسلامی، زندگی وسیره اهل بیت عصمت وطهارت(س)، ارزش ها وآرمان های انقلاب، بصیرت در مواجهه با فتنه ها و شهید با مفهوم عام یا اشاره به شهدای انقلاب،شهدای ترور،شهدای دفاع مقدس، شهدای هسته ای ویژه مقاطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم برگزار می شود.

امیرسعید نبی، 20 بهمن ماه را مهلت ثبت نام آثار و بیست و نهم این ماه را زمان برگزاری جشنواره اعلام کرد و گفت: پذیرش گروه ها با احتساب نوازندگان حداقل 15 و حداکثر 20 نفر است و هر گروه می تواند فقط یک اثر با اشعار انتخابی متناسب با چارچوب موضوعات ومحتوای جشنواره برای اجرا آماده داشته باشد.

وی، اهدای هدایای نفیس به گروه های شرکت کننده را یادآورشد و گفت: موسیقی و سرود ها از حیث محتوا، قالب، فرم وسایر عوامل ساختاری مانند نغمه(ملودی)، وزن(ریتم)، باید مبین ارزش های والای هنری ومبلغ اندیشه پاک، حرکت آفرین وتعالی بخش روح وروان و رشد دهنده شخصیت فردی واجتماعی باشد.

به گفته وی، شرکت کنندگان در دومین جشنوارۀ نواهای انقلابی می توانند آثار خود را به دبیر خانه این جشنواره به آدرس میدان شورا- بلوار شهیدان خاندایی- فرهنگ سرای مهر ارسال کنند.