امیر جعفری، بازیگر سینما و تلویزیون که خیلی هم مسائل سیاسی را دنبال می کند، با انتشار عکسی از محمد جواد ظریف نوشت«به کوری چشم بعضی ها برجام به فرجام رسید.»

هومن حاج عبدالهی بازیگر نقش رحمت در «پایتخت» که تکه کلام او در این سریال بسیار مورد استفاده کاربران اینترنتی قرار گرفته بود، با انتشار کاریکاتور خود در کنار وزیران خارجه ایران و آمریکا نوشت « مردم ایران، به جان رحمان و رحیم، امروز میارم ناپلئونی ره.»

محسن چاووشی هم که در سال 92 به مناسبت انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهور ایران، تک آهنگ «برقص آ» را منتشر کرده بود، شب گذشته با لغو تحریم های اقتصادی، تک آهنگ شاد دیگری را با عنوان «قلاش» منتشر کرد و گفت: « آرزوی من همواره شادی، صلح و خوشبختی برای همه مردم دنیا، به ویژه مردم عزیز کشورم ایران است» این خواننده در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس این تک آهنگ نوشت «رونق باغ می رسد»

رضا رشیدپور مجری برنامه جنجالی «دید در شب» که با این برنامه توانسته مخاطبان بسیاری بدست آورد، با انتشار عکس سردار سلیمانی در کنار دکتر ظریف نوشت « یادم باشد که رشادت سردار سلیمانی ها دست بالای سیاست را در دستهای لایق ظریف گذاشت تا او به سرانگشت درایت، بهار را مهمان زمستانمان کند. بر مردم نجیب و رنجیده سرزمینم گوارا باد این لحظه های خوش»

صابر ابر، بازیگر سینما هم صبح امروز با انتشار عکسی از یک سرداب قدیمی که انتهای آن به آسمان می رسد نوشت: «خوشحالی نقطه ای فراتر از معمول است، جای دیگری از حال! فراموش کنیم بدحالیمان را، و نگاهمان به این صبح پرافتخار باشد و بس... به روزهایی که تحملشان کردیم تا امروز آفتاب بزند، چه مردمی، نعمت این خاک شمایید. چه خوب که می توانم امروز را برای سالهای بعد تعریف کنم...»

نیوشا ضیغمی با انتشار عکسی از دکتر محمد جواد ظریف در صفحه اینستاگرام خود نوشت: « امشب یکی از بزرگترین وقایع تاریخ ایران به دست مرد بزرگی رقم خورد که نامش تا ابد جاودانه خواهد ماند. ممنون جناب آقای دکتر ظریف... بی شک شما یکی از بزرگ مردان تاریخ ایران زمین هستید. ممنون از جناب دکتر روحانی عزیز. امشب حال مردم ایران خوب است»

بهنوش بختیاری با انشار عکسی از روزنامه «اعتماد» که تیتر یک آن «صبح بدون تحریم» بود، در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داد: «روزنامه محبوب من چه خبر نابی زد... دل هموطنانم که همه خانواده من هستند شاد. دلم نیومد صبر کنم صبح بشه این پست رو گذاشتم... به امید تعامل با جهان در صلح دوستی»

برزو ارجمند، با انتشار عکسی از پرچم جمهوری اسلامی ایران با اشاره به صبح بدون تحریم نوشت: « چه صبح باحالیه! آقایون صبح بخیر، خانم ها صبح بخیر، کوچکترا بزرگترا صبح بخیر، ایــران صـبـح بخــیر!»

رامبد جوان هم با انتشار عکسی از پرچم ایران و استفاده از هشتگ «#لغو_تحریم» تنها نوشت: « نام جاوید وطن!»

احمد مهران فر که امسال با «زاپاس» در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت در اینستاگرام خود نوشت « تحریم! کابوسی که هنوز بیدار شدن ازش رو باور نمی کنم. صبح بدون تحریمتون بخیر!»

مهدی پاکدل، بازیگر نقش «ابوطالب» در فیلم «محمد رسول الله» مجید مجیدی هم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: « و بالاخره، رهایی. خسته نباشی دکتر خندان»

شبنم مقدمی که در سی و دومین جشنواره فجر توانست برای فیلم «امروز» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کند، در یکی از صفحات اجتماعی خود نوشت: «صبح بدون تحریم به خیر... برای دمیدن این صبح باشکوه، که ثمره صبر ما و تدبیر و تلاش دولتمردان ماست، سپاسگزار درگاه پروردگارمان باشیم. و به امید آمدن روزگاران بهتر ، روزگار سرافرازی و اقتدار... روزگار صلح و لبخند، به امید خدا، تلاشی تازه آغاز کنیم. لب از ناله های مایوس و سیاه فروبندیم که اکنون، نه وقت دل چرک بودن و دل چرکین کردن است. روشنی دلنشین این صبح را دریابیم. روز نو مبارک...»

بزگمهر حسین پور، کاریکاتوریست و نقاش ایرانی که امسال پوستر جشنوار فیلم فجر را طراحی کرده است، در صفحه خود با انتشار کاریکاتوری از نتانیاهو که عکسی از دکتر ظریف را در دست دارد، در صفحه مجازی خود نوشت: «ایرانیان طبع «ظریف»ی دارند!! ظریف عزیز خسته نباشی و ممنون که نشان دادی، اشتباه نکردیم که به تفکر روحانی رای دادیم...  به ما فهماندی که گفتگو، آیین درویشی بود و رسم دولت مردی... و به جهان فهماندی که ایرانی ها طبع «ظریف»ی دارند و ترور و جنگ در ذات ما نیست و دل و دین ما صلح طلب و صلح جوست. ممنون که به ما و جهانیان ثابت کردی احمدی نژاد و تفکر او اشتباه مطلق بود. وبالاخره ممنون که نتانیاهو را در این بازی شطرنج «مات» کردی. دمت گرم و سرت سلامت.»

مصطفی کیایی، کارگردان فیلم های «خط ویژه» و «عصر یخبندان» که امسال با «بارکد» به جشنواره سی و چهارم خواهد آمد درباره اجرای برجام و رفع تحریم‌های اقتصادی با انتشار عکسی از دکتر محمد جواد ظریف در صفحه اینستاگرام خود نوشت: « امیدوارم حاصل تلاش و زحمت این مرد و تیمش شیرینی باشد در زندگی مردمی که از همه بیشتر آسیب دیدند، چون دلال ها همیشه دلالند، چه در زمان تحریم و چه در پسا تحریم! خدا قوت پهلوان!»

امیر آقایی هم با انتشار یک ویدیوی چند ثانیه ای که در آن پرچم کشور ایران در حال اهتزاز است، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: « حالا دیگر عاشقی کن با باد، چرا که نانمان را با جانمان ترازو نمی کنند. بگذار چندی هم، قرار بر مدار زیستن باشد...»