«امیرمهدی ژوله» بازیگر شد

امیرمهدی ژوله به عنوان دومین بازیگر با گروه تولید مجموعه تلویزیونی «زعفرون» به توافق رسیده و وی قرار است در اولین حضور خود به عنوان بازیگر مقابل دوربین این سریال برود. ژوله همچنین به عنوان نویسنده نیز در پروژه حضور خواهد داشت.

پیش از این حضور شقایق دهقان در این مجموعه قطعی شده بود. اسامی سایر بازیگران نیز بزودی از طریق مدیر روابط عمومی پروژه اعلام خواهد شد. همچنین به جز بازیگران ثابت، در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران وارد فضای شیرین و کمدی قصه خواهد شد.

ساخت دکور «زعفرون» براساس برنامه ریزی ها جمعه به پایان می رسد و تصویربرداری با انتخاب کامل بازیگران طی یکی- دو هفته آینده آغاز خواهد شد.

این مجموعه کمدی با ساختاری کاملا متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون دکوری عظیم دارد. در هر قسمت ٣٠٠ نفر از مخاطبان -که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می کنند- به تماشای بازی بازیگران می نشینند. در واقع مجموعه به مانند تئاتری شبیه است که در هر قسمت مخاطبان بسیاری را به عنوان تماشاگر دعوت می کند.

«زعفرون» (نام موقت) قرار است از شبکه نسیم پخش شود و سایر عواملی که تاکنون حضورشان در پروژه قطعی شده عبارتند از: تهیه کنندگان: هاشم رضایت، حمید رحیمی نادی، طراح صحنه و دکور: مهدی هاشمی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: پیام حسین سوری، برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: حسن لباف و مشاور رسانه ای: امین اعتمادی.