خانم بازیگر از فیلم "نیمه شب اتفاق افتاد"می‌گوید

گوهر خیراندیش بازیگر فیلم "نیمه شب اتفاق افتاد" پیرامون این فیلم سینمایی و نمایش آن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ، گفت: من قبل از حضور در این فیلم سینمایی در کارهای مختلف و در موقعیت های گوناگونی با خانم "تینا پاکروان" همکاری داشتم. اما به او این قول را داده بودم که در جدیدترین فیلمش حضور پیدا کنم.

وی افزود: او برای این فیلم سینمایی ابتدا متن فیلمنامه را برای من ارسال کرد. بعد از مطالعه این متن به او برای متفاوت بودن این کار و غیرمتعارف بودن قصه تبریک گفتم. نکته دیگر اینکه از نقشی هم که برای من در این فیلمنامه درنظر گرفته شده بود بسیار خوشم آمد.

خیراندیش ادامه داد: "انسیه" یکی از آن دسته نقش هایی است که به نوعی در لبه تیغ قرار دارد. این زن می توانست در فیلم یک خواهر سنگدلی شود که فقط "حسین" که نقش آن را "حامد بهداد" بازی کرد و برادر او در این فیلم بود را برای خود بردارد تا تکیه گاه او باشد.

بازیگر نقش انسیه خاطرنشان کرد: اما اتفاق بسیار تلخی که در انتهای  این فیلم رخ می دهد موجب می شود تا "انسیه" تبرعه شود و انسیه زنی باشد که به عشق غیرمتعارف حق بدهد. در حقیقت "انسیه" تمام تفکر خود را در مورد ازدواج و اینکه اگر یک زن از مرد خود بزرگتر باشد بد است را از دست می دهد.

وی اضافه کرد: بازی درنقش "انسیه" بر روی من به عنوان یک بازیگر بسیار تاثیر گذاشته است. فکر می کنم مردم و مخاطبان باتوجه به اینکه این فیلم نسبتا یک فیلم اجتماعی تلخی است آن را خواهند پسندید.

خیراندیش تصریح کرد: فیلم سینمایی "نیمه شب اتفاق افتاد" از یک قصه پرکششی برخوردار است و ابزارهای فراوانی را که موجب شود تا تماشاچی ها آن را دوست داشته باشند دراختیار خود دارد.

این بازیگر افزود: تهیه کننده هایی هم هستند که همیشه ترس دارند از اینکه فیلمنامه هایی را بسازند که موضوعی اجتماعی داشته باشد و همیشه به دنبال سرمایه گذاری از یک فیلم بفروش هستند. البته این نکته را هم باید عرض کنم که حیات سینما هم در برگشت سرمایه است.

وی در پایان تصریح کرد: در صورتی که بر روی این فیلم تبلیغات درستی انجام شود پیش بینی می کنم که مورد استقبال مردم و مخاطبان سینما قرار بگیرد. البته حاشیه هایی برای این فیلم در مورد یکی از بازیگران آن ایجاد شده بود که با تدبیر کارگردان مانع از حذف بخش هایی از بازی آن بازیگر شد.