نخستین آرت‌فر ایران در بوستان گفتگو برگزار می‌شود

 بنابر اعلام دبیر شواری برگزاری آرت ‌فر تهران این رویداد بزرگ فرهنگی از ۲۰ تا ۲۳ آبان ماه سال ۱۳۹۵ در نمایشگاه پارک گفتگو برگزار خواهد شد.
  آرت‌فر(Art Fair) به نمایشگاه‌های هنری گفته می‌شود که با محوریت اقتصاد هنر و ایجاد ارتباط موثر بین نگارخانه‌های داخلی و خارجی با هنرمندان و مجموعه داران برگزار می‌شوند.
  آیت قاسم پور دبیر شورای برگزاری آرت‌فر تهران در این باره گفت: در این نمایشگاه مجموعه‌داران و گالری‌داران از سراسر دنیا حضور خواهند داشت که این امر موجب بهبود وضعیت اقتصاد هنر و همچنین زمینه‌ساز آشنایی بیشتر با هنر مدرن و معاصر ایران در سطح جهانی خواهد شد.  وی با بیان اینکه آرت‌فر تهران با تلاش و همت فعالان بخش خصوصی حوزه هنر و فرهنگ تا به حال توانسته نظر بسیاری از مجموعه داران و گالری‌داران از چندین کشور دنیا را برای حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی در ایران جلب کند. همچنین هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این رویداد در محل نمایشگاه‌های دائمی شهرداری تهران در بوستان گفتگو در فضایی به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع انجام شده است. 
وی همچنین از تمامی فعالان و علاقه‌مندان حوزه هنر و فرهنگ برای همفکری و فعالیت در نخستین آرت‌فر تهران دعوت کرد تا با ایمیل info@tehranartfair.com با برگزار کنندگان ارتباط برقرار نمایند.  همه علاقه‌مندان می توانند اخبار مربوط به آرت‌فر تهران را از سایت tehranartfair.com دنبال کنند.