"تیلور سوئیفت،" خواننده و ترانه سرای 26 ساله آمریکایی در یکسال گذشته حدود 170 میلیون دلار درآمد داشته است. به این ترتیب وی در صدر 100 فرد پردرآمد جهان در فهرست فوربز قرار گرفت. سوئیفت در سال 2006 نخستین آلبومش را با نام خود منتشر کرد. وی بیشتر دارایی خود را مدیون چهارمین تور کنسرت خود به نام تور جهانی "1989" است که تنها در آمریکا 5 میلیون نسخه فروش کرد. 

 

فوربز: پردرآمدترین ستاره های مشهور جهان در سال 2016 چه کسانی هستند؟+ تصاویر

 

گروه موسیقی "وان دیرکشن" رتبه دوم فهرست پردرآمدترین افراد جهان را به خود اختصاص داده است. وان دیرکشن یک گروه پاپ پسرانه انگلیسی-ایرلندی است که در سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد. کل دارایی این گروه به 110 میلیون دلار می رسد. نایل هوران، لیام پین، هری استایلز و لوئیس تاملینسون اعضای اصلی این گروه هستند. با وجود اینکه "زین مالک" 25 مارس 2015 (اسفند 93) از این گروه جدا شد، این گروه با برگزاری  تور "دوباره در راه" موفق شد پول زیادی به جیب بزند. 

 

فوربز: پردرآمدترین ستاره های مشهور جهان در سال 2016 چه کسانی هستند؟+ تصاویر

 

سومین فرد در فهرست پردرآمدترین های فوربز "جیمز پترسون" است. جمع کل دارایی های وی 95 میلیون دلار برآورد شده است. "کریستیانو رونالدو،" بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال و "فیل مک گراو،" نویسنده و میزبان مشهورترین برنامه تلویزیونی آمریکا نیز به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم این فهرست قرار دارند.

 

"جیمز پترسون"
فوربز: پردرآمدترین ستاره های مشهور جهان در سال 2016 چه کسانی هستند؟+ تصاویر

 

کل درآمد 100 فرد مشهور متمول جهان بین ژوئن 2015 تا ژوئن 2016 به 5.1 هزار میلیارد دلار می رسد. این رقم حتی بیش از تولید ناخالص داخلی سه کشور "بلیز" در آمریکایی مرکزی، "گامبیا" در غرب آفریقا و "بوتان" در جنوب آسیاست. فوربز برای تهیه این فهرست همه افراد مشهور جهان را از هالیوود گرفته تا بالیوود و ستاره های فوتبال سوئد و بازیکنان بسکتبال آمریکایی بررسی کرده است. یک سوم از فهرست 100 نفره افراد پردرآمد جهان خارج از آمریکا هستند.

 

در این فهرست همچنین "اَدل،" خواننده زن انگلیسی با 80.5 میلیون دلار درآمد رتبه نهم، "جکی چان،" کارگردان و هنرپیشه هنگ کنگی با 61 میلیون دلار دارایی رتبه بیست و یکم و "ژیزل کارولین،" مانکن برزیلی در رتبه نود و نهم قرار دارند.
"اَدل"
فوربز: پردرآمدترین ستاره های مشهور جهان در سال 2016 چه کسانی هستند؟+ تصاویر

 

همچنین تعدادی از مهره های اصلی هالیوود نیز در این فهرست قرار دارند. "کوین هارت،" کمدین معروف و "جنیفر لارنس،" بازیگر آمریکایی به ترتیب در رتبه های ششم و پنجاهم قرار گرفتند. "کیم کارداشیان،" بازیگر و مدل آمریکایی نیز رتبه چهل و سوم فهرست فوربز را به خود اختصاص داد.