دوران سرطانی راهی فجر شد

.حسین شهابی کارگردان فیلم "روز روشن" ادامه داد: با توجه به تایید پروانه نمایش تصمیم داریم اثر را در جشنواره فیلم فجر افتتاح کنیم.

وی در مورد زمان اکران این فیلم تصریح کرد: ما تصمیم داشتیم فیلم را قبل از جشنواره اکران کنیم اما به علت طول کشیدن مراحل فنی و پس از تولید فیلم برای اکران آماده نشد و اولین اکران خود را در فجر تجربه می کنیم.

کارگردان فیلم "حراج" در همین راستا افزود: با توجه به زمان حاضر و نزدیکی به فجر "دوران سرطانی" را بعد از جشنواره اکران می کنیم. تمام اینها به اتفاقاتی که در فجر برایمان می افتد بستگی دارد و اکران را تحت شعاع خود قرار خواهد داد.

شهابی با اظهار تمایل خود برای اکران هرچه سریعتر فیلم اذعان کرد: تمام سعی ما بر این است تا فیلم هرچه سریعتر روی پرده رود و به شخصه دوست دارم قبل از نوروز 96 اکران داشته باشیم.

کارگردان فیلم "به خاطر مهدی" از بازنویسی فیلمنامه جدید خود خبر داد و خاطرنشان کرد: مراحل پیش تولید فیلم جدیدم را آغاز نمودیم. متن فیلم جدیدم با نام "آزاد به قید شرط"را آماده کردیم و فعلاً در حال بازنویسی اثر هستیم تا بعد از ان مراحل بعدی پیش تولید را شروع کنیم.

در خلاصه داستان «دوران سرطانی» آمده: نویسنده ادبی مشهور کشور دچار سرطان خون است و همسر او تلاش دارد از طریق کار شبانه روزی در منزل هزینه های درمان شوهرش را تامین کند...

گفتنی است در این فیلم پیام دهکردی، مرضیه وفامهر، فرشین طهماسب، محمد اکبری، بهدخت ولیان، محمد کارهمت، ندا مقصودی، پیمان مقدمی، دریا مقبلی، یوحنا حکیمی، کرامت رودساز، مریم سرمدی، گیتی قاسمی، طوفان مهردادیان به ایفای نقش خواهند پرداخت.