ده‌نمکی با اعدامی‌ها می‎ آید

 اواسط سال1391 بود که مسعود ده‌نمکی با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی خبر از ساخت فیلم سینمایی قسمت دوم «رسوایی و اعدامی‌ها» در ادامه راه فیلمسازی خود داده بود که ده‌نمکی پس از اعلام این خبر، فیلم سینمایی «معراجی‌ها» را ساخت و سال گذشته هم فیلم سینمایی «رسوایی2» را مقابل دوربین برد که اکران این اثر از اواسط اردیبهشت سال جاری آغاز شد که فروش این اثر سینمایی به رقمی نزدیک به دومیلیاردوهفتصدمیلیون تومان در گیشه رسید.

شنیده‌ها حاکی از این است که مسعود ‌ده‌نمکی یکی از فیلمسازان جنجالی سینمای ایران به‌دنبال ساخت فیلم سینمایی «اعدامی‌ها» است و گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با ساخت این سناریو درحدود اوایل سال آینده است.

اما در ارتباط با داستان «اعدامی‌ها» آن‌طور که شنیده شده است، قصه این اثر در سه اپیزود به‌صورت جداگانه به بخش‌هایی از مبارزات حزب موتلفه، شهید مجتبی نواب‌صفوی و طیب حاج‌رضایی از سال1320 تا 1357 می‌پردازد.

با ساخت فیلم سینمایی «اعدامی‌ها» توسط مسعود ده‌نمکی به‌نظر می‌رسد که این کارگردان، قصد تغییر نگرش در سبک فیلمسازی خود را بعد از ساخت آثار تجاری و گیشه‌پسندی چون «اخراجی‌ها»، «معراجی‌ها» و «رسوایی» دارد، حال باید دید که این تغییر ذائقه فیلمسازی ده‌نمکی بعد ازساخت «اعدامی‌ها» به مذاق مخاطبان و منتقدان خوش می‌آید یا خیر؟