انتقاد یک بازیگر از جوانگرایی در سینما

سیامک اطلسی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در سریال "هشت و نیم دقیقه" به کارگردانی "شهرام شاه حسینی" را به پایان برده ام که همین چند وقت پیش پخش آن از شبکه دوم سیما به انتها رسید.

وی ادامه داد: به تازگی دو پیشنهاد جدید هم داشته ام که بعد از خواندن فیلمنامه آنها، در یکی از این سریال ها بازی خواهم کرد و دوباره به تلویزیون باز می گردم.

بازیگر سریال "پدر سالار" درخصوص حضور خود در جشنواره فیلم فجر امسال تصریح کرد: پیشنهادی برای بازی در یک فیلم داشتم اما متاسفانه آن فیلم پروانه ساخت نگرفت و من امسال در فجر حاضر نیستم اما بر اساس پیشنهادات ارائه شده بعد از فجر در آثاری سینمایی حضور خواهم داشت.

وی جوان گرایی را یکی از عوامل کم کار شدن نسل خود خواند و افزود: در حال حاضر بیشتر همه به سوی جوان گرایی رفته اند و برای نسل من فیلمنامه نوشته نمی شود. اگر هم نقشی پیشنهاد شود، نقش پدر است که بسیار تکراری شده و دوستان هم نسل من دیگر این نقش ها را بازی نمی کنند.

سیامک اطلسی حضور ژانرهای متفاوت را تاثیرگذارترین عامل در ایجاد نقش برای پیشکسوتان بازیگری دانست و خاطرنشان کرد: اگر به سمت ژانرهایی متفاوت همچون اکشن، پلیسی و یا جنایی برویم، شخصیت های خلق می شوند که دوستان با هر سنی می توانند در این نقش ها حاضر شوند و این وضعیت بدون شک تغییر خواهد کرد.