شخصیت متفاوت دهکری در "دریاچه ماهی"

علی دهکردی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت های حال حاضر خود در عرصه سینما و تلویزیون گفت: به تازگی فیلمبرداری سریال معمای شاه را به پایان رسانده ام و هم اکنون مشغول کاری نیستم.

بازیگر فیلم "از کرخه تا راین" از حضور خود در جشنواره فیلم فجر امسال خبر داد و افزود: امسال در فیلم سینمایی "دریاچه ماهی" به کارگردانی مریم دوستی به ایفای نقش پرداختم و با همین فیلم در جشنواره 35 فجر حاضر خواهم شد.

وی فیلم "دریاچه ماهی" را اینگونه توصیف کرد: این فیلم اثری خاص با نگاه ویژه به جریانات معاصر ما، مخصوصاً 8 سال دفاع مقدس است. زیبایی این اثر در آن است که با نگاهی معاصر با وقایع آن زمان برخورد کرده و جلوه ای نو از آن روزگار را به نمایش می گذارد.

بازیگر سریال معمای شاه در خصوص نقش خود در فیلم "دریاچه ماهی" تصریح کرد: این اولین بازی است که من در فیلمی با ژانر دفاع مقدس حضور پیدا کرده ام که در آن نقش رزمنده و یا کسی که با وقایع جنگی برخورد داشته را ایفا نمی کنم. شخصیت من در این فیلم بسیار متفاوت از فیلم های قبلی من بوده و امیدوارم مخاطب از آن رضایت حاصل کند.

وی در مورد شانس خود برای دریافت سیمرغ بلورین اذعان کرد:  طی سالهای گذشته با چنان پدیده های جوانی برخورد کرده ایم که هر سال هم به جشنواره اضافه می شوند و این قدرت پیش بینی را به طور کلی از ما گرفته است. بیش از اینکه به فکر سیمرغ باشم، آرزوی موفقیت خود فیلم را دارم.

علی دهکردی سودای سیمرغ را سودای سال های جوانی اش خواند و خاطرنشان کرد: کمی برای من با این سن و داشتن این آرزو ها و سوداها دیر شده است. ما زمانی که فعالیت می کردیم و طی سالهای گذشته شرایط کمی سخت بود و الان هم برای آرزو داشتن کمی دیر شده و باید این عرصه را به جوانان مستعد سپرد.