توصیه های آقای بازیگر به فیلم سازان

«مهران رجبی» که امسال با فیلم «انزوا» در جشنواره  فیلم فجر حضور دارد در گفت و گویی با اشاره به لزوم برگزاری جشنواره‌ها با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی گفت: یکی از مهم ترین مسائلی که امروزه جهان را مشغول خود ساخته همین سبک و روش زندگی است و ما می بینیم که چه جنایت هایی در غرب به دلیل نبود سبک زندگی مناسب ایجاد می شود. حتی آن ها هم می دانند که بی بند وباری موجب بروز بسیاری از مصیبت ها شده است. از این نظر برگزاری جشنواره ای که بتواند سبک زندگی مناسب را برای مردم معرفی کند، لازم و ضروری است.

وی ادامه داد : من خوشحالم که جشنواره سماء قرار است دوره جدید خود را برگزار کند و از همه می خواهم که در برگزاری بهتر جشنواره کمک کنند و امیدوارم شاهد برگزاری جشنواره ای خوب با مشارکت همه هنرمندان باشیم.

رجبی افزود:  به دوستان فیلمساز سفارش می کنم که فیلم های خوبی برای جشنواره بفرستند و هر هنری که دارند به کار بگیرند تا شاهد جشنواره ای خوب باشیم.

بنابراین گزارش، سومین دوره جشنواره فیلم «سما» در چهار بخش فیلمنامه نویسی، فیلم داستانی، مستند و پویانمایی و با محوریت سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار خواهد شد و سرفصل های «زندگی ساده خانواده سالم»، «جامعه کوشا اقتصاد مقاومتی»، «امنیت فراگیر رفاه همگانی»، «خدمت رسانی کارآمدی ملی» و «عمل انقلابی محرومیت زدایی» در آن مورد توجه قرار خواهد گرفت. برای برگزاری یک رویداد باشکوه نیاز به همراهی همه اهالی فرهنگ و هنر و اندیشه است و حضور هنرمندان می تواند موجب ایجاد انگیزه نزد فیلمسازان جوان شرکت کننده در این رویداد سالیانه باشد.