پژمان بازغی از "خانه ی دیگری" میگوید

پژمان بازغی در این نشست با انتقاد از نبود حضور منتقدان قدیمی در سالن گفت: دوران بی اعتمادی به فیلمسازان اول تمام شده است و تا زمانی که منتقدان و کارشناسان قدیمی فیلم ها را نبینند سینما تغییری نخواهد کرد و تنها باید منتظر یک اتفاق در سینما باشیم.

گبرلو در پاسخ به این انتقاد بازغی گفت: منتقدان در سالن های دیگر به تماشای فیلم ها خواهند نشست و نظراتشان را درباره فیلم خواهند نوشت.

بازغی ادامه داد: در جشنواره فیلم اولی هایی خوبی را دیدم. در چند سال اخیر مردم فیلم خوب می‌خواهند و الزاما فیلم خوب نباید پرفروش باشد. کارگردان های  فیلم اولی سواد و استعداد کافی را دارند. اگر فیلمنامه خوب برای من ارسال شود حتی اگر فیلم  کوتاه خوبی باشد قطعا نقش را قبول خواهم کرد.

وی افزود: کارگردان و نویسنده در این فیلم به بخشی از زندگی پرداخته‌اند و به این موضوع اشاره کرده اند که ما به سنت ها و گذشته بی اهمیت و به گذشته نا امید هستیم.

صادقی در پاسخ به اینکه این فیلم بیشتر به فیلم های تلویزیونی شباهت دارد، گفت: به طور حتم این فیلم با نظر گروهی از کارشناسان انتخاب شده و بهتر است که انتخاب فیلم در بخش مسابقه را به کارشناسان واگذار کنیم.

وی درباره موضوع فیلم ادامه داد: به طور حتم فیلمنامه، هسته اصلی ساخت فیلم است. در این فیلم سعی کردیم روزمرگی ها و جزییات زندگی جاری در جامعه را به سادگی نمایش دهیم.

صادقی در ارتباط با مشکلات جذب سرمایه برای فیلمساز اول گفت: به این دلیل که من تجربه حضور در سینما را داشتم به راحتی توانستم جذب سرمایه داشته باشم و این فیلم کاملا مستقل است.

هاشمی درباره لحنش در این فیلم گفت: من صداهای مختلفی را برای فیلم اتود زدم و کارگردان چیزی را که در فیلم می بینید انتخاب کرد.

وی در پاسخ به انتقادی درباره بازی اش در این فیلم، گفت: در فیلم بازیگران و کارگردان همدیگر را تصحیح می کنند و واقعا نمی دانم، چگونه می توانستم بهتر بازی کنم.

مهاجر مونتاژ این فیلم را حسی عنوان کرد و گفت: هر سکانس فیلم نسبت به زمان، حال و حس زندگی هر کدام از پرسوناژها تدوین شد و تمرکز و آگاهی برای تدوین این فیلم کفایت می کرد.

اکبری با عذرخواهی از مشکل صدای فیلم گفت: از همه عوامل تولید که کمک‌ کردند که این فیلم ساخته شود تشکر می کنم. مجبورم یک نام را ببرم و از مستانه مهاجر که برای فیلم ما زحمت کشید و تدوین خوبی روی فیلم انجام داد، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: افرادی مثل پژمان بازغی برای مخاطبان سینما آشناتر هستند و بقیه دوستان هم شناخته شده هستند اما همه چیز در فیلم بازیگر نیست و درست بازی کردن مهم تر است.

تهیه کننده فیلم با بیان اینکه به  تبلیغ شفاهی در اکران امیدوار هستیم در پایان بیان کرد: تهیه کننده هایی که سوپراستار ها را در فیلم می آورند پول زیادی دارند و یا نگرانند که فیلم آنها دیده نشود بهنوش صادقی در مورد این فیلم تجربه شخصی داشت و این موضوع خیلی به ما کمک کرد.