روایت کیمیایی از گشت ارشاد 2

پولاد کیمیایی بازیگر فیلم سینمایی "گشت 2" گفت: فیلم "گشت 2"  یک طنز موقعیت است و به دلیل اینکه نوع طنز آن، طنزی تلخ است شخصیت ها با وجود اینکه می خندانند اما موضوعات اجتماعی را بیان می کنند. 
 
وی ادامه داد: تفاوت فیلم "گشت 2" با فیلم "گشت 1" در این است که ما در سری اول "گشت ارشاد" داستانی کاملا جدی داشتیم. 
 
این بازیگر عرصه سینما همچنین تصریح کرد: در فیلم "گشت1" گروهی را داشتیم که در قالب افرادی در گشت ارشاد فعالیت می کردند و بخشی از نوع بازی به صورت خیلی جدی باید برگزار می شد. 
 
کیمیایی همچنین یادآور شد: در قسمت دوم فیلم "گشت ارشاد" ما به شخصیت های موجود در فیلم "گشت 1" نزدیک می شویم و روابط بین آنها را به تصویر می کشیم. 
 
وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: در فیلم "گشت 2" همچنین به این موضوع می پردازیم که این شخصیت هایی هیچ نقطه امنی ندارند و در هیچ جا پذیرفته نمی شوند. 
 
بازیگر فیلم سینمایی "قاتل اهلی" همچنین گفت: در ادامه روند داستان به این موضوع می پردازیم که چنین برخوردی عاقبت خوبی ندارد چرا که اگر این افراد بخواهند کار خیری انجام بدهند مورد قبول واقع نمی شوند. 
 
وی افزود: این سه نفر در فیلم "گشت 2" به دلیل اینکه قهرمان هستند از این فقرشان استفاده می کنند تا کارهای خود را انجام دهند به همین دلیل پایان ایده الیستی و زیبایی دارد. 
 
کیمیایی خاطرنشان کرد: پایان این فیلم خوی بچگی همه ما را بیدار می کند  اما واقعیت این است که جامعه با اینگونه افراد به تلخی برخورد می کند.