بازیگر معروف از اسرافیل می گوید

پژمان بازغی در ارتباط با حضورش در فیلم سینمایی «اسرافیل» گفت: در فیلم‌هایی که خانم‌ها محوریت اصلی قصه را بر عهده دارند تبعاً کار بازیگران مرد در آن سخت‌تر می‌شود به هر حال سکانس‌های کمتری برای آنها در نظر گرفته می‌شود و باید در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن و با کیفیت بازیگر مرد به پرداخت کاراکتر خود بپردازد و تلاش کند آن را در مسیر داستان و فیلمنامه و همچنین تکمیل شدن شخصیت خودش و سایر نقش‌ها پیش ببرد.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: اگر بازیگر مرد در چنین فضایی آن کنش احساسی که مدنظر فیلمنامه است و باید بین بازیگر زن و مرد رد و بدل شود را درست انجام ندهد قطعاً فیلمنامه و فیلم ضربه می‌خورد و مخاطب نمی‌تواند شاهد اتفاقی که درست است، باشد. من معتقدم که هر بازیگر باید به اندازه‌ای که فیلمنامه‌ به نقشش اجازه می‌دهد تلاش کند تا نقش خودش و سایر نقش‌ها دیده شود و هر کدام در مسیری که هدف اصلی فیلمنامه و کارگردان است حرکت کند.

بازغی در ادامه صحبت‌هایش اظهار کرد: فیلم سینمایی «اسرافیل» که محوریتش بر عهده خانم‌هاست شخصاً تلاش کردم در بازه زمانی که داشتم بهترین پرداخت را برای کاراکترم داشته باشم مخصوصاً چنین فیلمی که تهیه‌کننده و کارگردانش زن هستند قطعاً کار بازیگر مرد سخت‌تر می‌شود  به همین دلیل خواستم در کمترین زمان تأثیرگذارتر باشم.

بازغی در پایان صحبت‌هایش گفت: می‌خواستم که در 40 سالگی اولین فیلم سینمایی  خود را کارگردانی کنم اما به دلایل مختلفی احساس کردم که باید کمی صبر کنم چرا که هنوز از بازیگری سیر نشدم مخصوصاً امسال که شهاب حسینی توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مردم در جشنواره کن را از آن خود کند. این اتفاق انگیزه همه ما را بیشتر کرد.