شاهین آرین خواننده جوان موسیقی پاپ پس از مدت ها دوری از  صحنه اجرا ، در جدیدترین سری از فعالیت های خود در نوزدهمین شب از آخرین ماه فصل زمستان با مخاطبان موسیقی پاپ دیدار می کند.
 
خواننده قطعه پرطرفدار تهران تلاش دارد در این اجرا برخلاف سایر کنسرت هایی که این روزها با محور سازهای الکترونیک و با چنین فضایی برگزار می شود ،‌ با سازهای کلاسیک روی صحنه برود.
 
شاهین آرین
 
این خواننده همچنین در این کنسرت تلاش خود را به کار می گیرد تا فضای جدید را برای مخاطب موسیقی پاپ با بهره گرفتن از سازهای کلاسیک رقم بزند.
 
شاهین آرین همچنین با خواندن تیتراژ سریال تلویزیونی "سایه روشن" توانست شهرت بیشتری نزد مخاطبان موسیقی پاپ بدست آورد و می توان حدس زد که به احتمال زیاد این اثر نیز در فهرست قطعه های اجرایی برای کنسرت اسفند ماه وجود داشته باشد.
 
خواننده قطعه "هوای عاشقی" در این کنسرت 20 قطعه را با مضمون مختلف ملی و عاشقانه روی صحنه می برد .
 
شاهین آرین
 
همچنین فربد یزدان فر که رهبر ارکستر علی لهراسبی است ، در اجرای اسفند ماه شاهین آرین همراه با او و در قالب ارکستر 32 نفره روی صحنه می رود.
 
از نکته های قابل توجهی که برای اجرای اسفند ماه آرین می توان آن را مورد توجه قرار داد، برگزاری کنسرت او در تالار وحدت است.
 
شاهین آرین
 
در شرایطی که خواننده های موسیقی پاپ تنها در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی امکان برگزاری کنسرت دارند،‌ شاهین آرین در تالار وحدت به اجرای برنامه می پردازد و این موضوع برای این خواننده موسیقی پاپ یک امتیاز محسوب می شود چرا که به طور معمول اجراهایی که از درجه اهمیت بالاتری برخوردار هستند و ارزش هنری بیشتری دارند ، در تالار وحدت برگزار می شود.
 
شاهین آرین 19 اسفند ساعت 21:30 در تالار وحدت می خواند.